Rozliczenia podatkowe w Norwegii
bez wychodzenia z domu!
Wnioskuj online
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Vy zwraca pieniądze za bilety okresowe. Warto się jednak pospieszyć Transport i komunikacja
Maja Zych 19 marca 2020
14:21

Vy zwraca pieniądze za bilety okresowe. Warto się jednak pospieszyć

Skomentuj
O zwrot za niewykorzystane bilety można ubiegać się bez wychodzenia z domu. materiały prasowe Vy/Mads Kristiansen
Norweski państwowy przewoźnik kolejowy, firma Vy, zezwala swoim klientom na dokonanie zwrotu biletów okresowych, które nie zostaną wykorzystane – to obecnie bardzo korzystna oferta dla mieszkańców kraju fiordów, z których większość nie ma tymczasowo możliwości dojazdu do pracy czy szkoły. Warto jednak pospieszyć się z decyzją o zwrocie biletu – refundacja będzie bowiem możliwa jedynie za niewykorzystane dni.
W obecnych okolicznościach ważny jest też fakt, że o zwrot można ubiegać się bez wychodzenia z domu – aby wnioskować o refundację, wystarczy wysłać maila i zaczekać, aż pieniądze trafią na konto.
Reklama

Zwrócą opłatę za niewykorzystane dni

W związku z wprowadzonymi przez władze ograniczeniami, wielu mieszkańców kraju fiordów zostało poddanych kwarantannie lub ze względu na możliwość pracy z domu przestało dojeżdżać do miejsca zatrudnienia czy szkoły. W takich sytuacjach warto skorzystać z możliwości oferowanej przez firmę Vy, która zezwala na zwrot wcześniej wykupionych biletów okresowych. Warto jednak nie zwlekać z decyzją – można bowiem liczyć na częściowy zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni. Oznacza to, że im później zgłosi się chęć rezygnacji z biletu, tym mniej środków się otrzyma.  

Tak wylicza się przysługującą kwotę zwrotu:     
  • Bilet 7-dniowy: odliczana jest 1/7 ceny biletu za każdą dobę lub część doby, która upłynęła od czasu aktywacji biletu 
  • Bilet 30-dniowy: odliczana jest 1/30 ceny biletu za każdą dobę lub część doby, która upłynęła od czasu aktywacji biletu 
  • Bilet 365-dniowy: odliczana jest 1/300 ceny biletu za każdą dobę lub część doby, która upłynęła od czasu aktywacji biletu

Za dokonanie zwrotu pobierana jest opłata manipulacyjna w kwocie 100 koron.

Wystarczy wysłać maila 

Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane dni biletu okresowego, należy wysłać email na adres tog@vy.no, zawierający imię i nazwisko, numer konta oraz numer referencyjny biletu (referansekode). Firma Vy zastrzega jednak, że ze względu na duże zainteresowanie klientów, zwrot środków może zająć dłużej niż zazwyczaj.
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych
6 rzeczy, które musisz wiedzieć o Gjeldsregisteret

6 rzeczy, które musisz wiedzieć o Gjeldsregisteret

Eff.14,15%, 100000kr, 5 år, kost 37120kr, Tot.137120kr Reklama

Bliżej nas