Na decyzję węgierskich linii wpłynęły restrykcje dotyczące lotów międzynarodowych.
pixabay.com/ CC0 Creative Commons
W związku z decyzją polskich władz o przedłużeniu zawieszenia połączeń międzynarodowych linie lotnicze LOT i Wizzair wydały w komunikatach oświadczenia o kolejnych odwołanych rejsach. Chociaż pierwotnie loty pasażerskie z i do Polski miały zostać wznowione 25 kwietnia, w przypadku LOT-u trzeba będzie na nie poczekać do połowy maja, natomiast węgierski przewoźnik planuje je uruchomić 9 maja, gdy zostaną otwarte granice.
Co z biletami?
Co mają teraz do wyboru osoby, które już kupiły bilety na zawieszone połączenia? Jeżeli pasażer dokonał rezerwacji bezpośrednio przez stronę wizzair.com lub aplikację mobilną, 120 proc. jej pierwotnej wartości wpłynie automatycznie na konto klienta z zaznaczeniem, że trzeba ją będzie wykorzystać w ciągu dwóch lat na produkty i usługi budżetowej linii.
Jeśli jednak ktoś wolałby się ubiegać o zwrot pieniędzy, będzie musiał podjąć kroki opisane w oddzielnej wiadomości od Wizzair. Pasażerowie korzystający przy rezerwacji z usług agencji czy internetowych biur podróży, powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
PLL LOT proponuje natomiast zamianę biletu na voucher, zmianę terminu podróży lub trasy. Zgłoszenia należy rejestrować przez formularz on-line na stronie lot.com, gdzie również znajduje się więcej szczegółów na temat możliwości wykorzystania wartości biletu na zawieszoną trasę.
Reklama
28-04-2020 10:58
7
0
Zgłoś
27-04-2020 09:25
22
0
Zgłoś
27-04-2020 00:48
0
-13
Zgłoś
27-04-2020 00:47
3
0
Zgłoś
26-04-2020 20:28
0
-19
Zgłoś