Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Transport i komunikacja

Polskie ładowarki trafią do Drammen. Będą zasilać autobusy

Monika Pianowska

25 lipca 2020 08:00

Udostępnij
na Facebooku
2
Polskie ładowarki trafią do Drammen. Będą zasilać autobusy

Pasażerów poza miastami w okolicach Drammen wożą charakterystyczne zielone autobusy. wikimdia.org/ fot. Øyvind Berg/ https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.en

Producent infrastruktury ładowania wysokiej mocy, Ekoenergetyka-Polska, zrealizuje zamówienie dla norweskiego organizatora transportu publicznego, Brakar AS. Stacje ładowania od zielonogórskiej firmy trafią do zajezdni autobusowej w Drammen. O projekcie Ekoenergetyka poinformowała w komunikacie prasowym z 22 lipca.
Zgodnie z umową w Drammen powstały już dwie wiaty, pod którymi będą mogły ładować baterie autobusy o napędzie elektrycznym. Ekoenergetyka odpowie za służące temu 32 kompaktowe urządzenia typu wallbox o mocy 30 kW każdy. Jak zapewnia producent, mimo swoich rozmiarów parametrami nie będa one odbiegać od standardowej infrastruktury do ładowania.
Poniżej: post na Facebooku Ekoenergetyki odsyłający do newsa o projekcie z Brakar AS.
Brakar obsługuje ruch autobusowy w takich miastach, jak Drammen, Hønefoss i Kongsberg, a także odpowiada za trasy regionalne w okolicach dawnego okręgu Buskerud. Kontrakt na kompaktowe ładowarki to nie jedyny projekt realizowany przez firmę z Zielonej Góry z norweskim przewoźnikiem. Ekoenergetyka przygotowuje również pantografowe stacje ładowania o mocy 300 kW, które będą zasilać elektryczne autobusy na miejskich trasach.
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


mateo12 mateo

27-07-2020 11:36

Może daliby Polskim kierowcą prowadzić taki autobus ,jak sadzicie ?

Mate łuska

25-07-2020 17:27

Jest super

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok