Podobnie jak w przypadku Primy, budową Vivy zajmie się zlokalizowana we Włoszech stocznia Fincantieri.
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Słynąca z imponującej floty wycieczkowców linia Norwegian Cruise Line zaprezentowała kolejny statek w nowej klasie Prima. Norwegian Viva, bo tak nazwano jednostkę, wypłynie na Morze Śródziemne w czerwcu 2023 r.
Viva rozpocznie rejsy między kluczowymi miastami portowymi Europy Południowej, w tym Lizboną, Wenecją, Rzymem oraz Atenami. Następnie w sezonie zimowym 2023-2024 popłynie po południowych Karaibach, oferując podróże z San Juan.
Luksusowy i przyjazny środowisku?
Grafikę kadłuba najnowszego statku zaprojektował włoski artysta graffiti i rzeźbiarz Manuel Di Rita, powszechnie znany jako Peeta. Również on jest autorem ilustracji zdobiącej kadłub jednostki Norwegian Prima. Zgodnie z komunikatem prasowym przewoźnika statek będzie miał 965 stóp długości, 142 500 ton i może pomieścić 3219 gości. Podobnie jak w przypadku Primy, budową Vivy zajmie się zlokalizowana we Włoszech stocznia Fincantieri.
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line/materiały prasowe
Norwegian Cruise Line zapewnia, że goście Vivy mogą liczyć na wzniosłe wrażenia, otwarte przestrzenie, przemyślany i oszałamiający design oraz wyjątkową obsługę. Ogólnodostępna strefa Haven będzie wyposażona w rozległy taras słoneczny, basen z widokiem na kilwater statku oraz spa na świeżym powietrzu z przeszkloną sauną. Ponadto na Norwegian Viva znajdą się liczne restauracje, zjeżdżalnie i zewnętrzny ogród rzeźb. 107 apartamentów zaprojektował Piero Lissoni.
Pierwsze dwa statki Prima Class, Norwegian Prima i Norwegian Viva, będą wyposażone w nowoczesne technologie, takie jak systemy oczyszczania ścieków i redukcji NOx (SCR), który zmniejsza negatywny wpływ statku na środowisko. Jak pisze linia, katalizatory SCR odfiltrowują tlenki siarki do 98 proc. i tlenki azotu do 90 proc.
Norwegian Viva - Live It Up!
Norwegian Cruise Line założono 56 lat temu w Norwegii, obecnie jednak linia ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych. Jest obecnie trzecią największą linią obsługującą rejsy turystyczne na całym świecie.
Masz racje, ale coraz wiecej Rumunów pracuje w stoczniach. Nie wiem jaka dokładnie jest twoja wiedza na temat, ja w tym siedze od 2001r. I przez 4 late pracowałem w NCL jako mechanik. Ten rynek, jak zresztą wszystkie opanowała ładnie pomalowama tandeta. W 2001 wsiadałem na nowy statek NCL, zabierający 2800 gości I 1200 osób załogi, koszt budowy 800 milionów$. . W 2013r, pracowałem w firmie która dostarcza systemy oczyszvzalni ścieków i ten statek zabierajacy 4200 gosci I 1300 załogi kosztował 750 milionów $.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
16-01-2022 21:29
0
0
Zgłoś
16-01-2022 17:22
9
0
Zgłoś