Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Klienci nieprzychylni dostawcom internetu. Najlepiej wypadają salony fryzjerskie Praca w Norwegii
Monika Pianowska 09 kwietnia 2019
13:33

Klienci nieprzychylni dostawcom internetu. Najlepiej wypadają salony fryzjerskie

1
Skomentuj
Przychylnie o usługach fryzjerskich w Norwegii wypowiadało się więcej ankietowanych kobiet niż mężczyzn. fotolia.com/ royalty free
Fryzjer i adwokat to zawody, których wykonawcy zyskują największe zadowolenie klienta, mówią wyniki sondy opublikowanej w marcu przez EPSI Rating Norge. Na drugim końcu tabeli znaleźli się dostawcy usług szerokopasmowych.
EPSI Rating Norge to norweska część firmy EPSI Rating Group, zajmującej się badaniami rynku oraz analizą satysfakcji klientów, jakości produktów i usług m.in. w regionie krajów nordyckich. Na przestrzeni 2018 roku EPSI Norge przeprowadziła 20 tys. szczegółowych rozmów zarówno z osobami prywatnymi, jak i firmami w Norwegii, co zaowocowało powstaniem najnowszego raportu o profesjach cieszących się najlepszymi opiniami klientów.
Reklama

Najmniej satysfakcji z dostaw internetu

Jeśli chodzi o zadowolenie osób prywatnych, szczególnym uznaniem wśród respondentów cieszyli się dentyści, optycy, a także lekarze pierwszego kontaktu. Na szczycie rankingu z najliczniejszą pulą punktów (83) od usatysfakcjonowanych klientów znaleźli się jednak pracownicy salonów fryzjerskich. Jak się okazało, właśnie ta grupa zawodowa w przewadze sprostała wymaganiom klientów ze wszystkich kategorii wiekowych uwzględnionych w sondzie i w jej przypadku deklarowali oni chęć ponownego korzystania z usług, przy czym w porównaniu z mężczyznami o fryzjerach bardziej przychylnie wypowiadały się kobiety.

Nieco gorzej, ale wciąż nieźle pod względem zadowolenia osób prywatnych korzystających z usług w określonej branży wypadli też rzemieślnicy i taksówkarze, a najwięcej nieprzychylnych opinii padło pod adresem dostawców usług szerokopasmowych.

Muszą zacieśnić relacje

Jeśli chodzi o część ankiety poświęconej przedsiębiorstwom, na pierwszym miejscu pod względem zadowolenia firm znaleźli się prawnicy. Respondenci wysoko ocenili także jakość usług świadczonych przez biura podróży i audytorów. Najsłabiej w oczach przedsiębiorstw wypadają telefonie komórkowe. Zgodnie z wynikami sondy mają sporo do nadrobienia w kwestii zacieśniania relacji z klientami, w tym przypadku firmami działającymi na terenie Norwegii.

Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych
PolAker
PolAker 10-04-2019 05:28
Komentarz został usunięty ze względu na naruszenie regulaminu portalu
Zgłoś komentarz

Bliżej nas