To nie koniec problemów DNB. Kolejne transakcje naliczane podwójnie Komunikat prasowy
Maja Zych 23 maja 2019
10:11

To nie koniec problemów DNB. Kolejne transakcje naliczane podwójnie

1
Skomentuj
Na razie nie wiadomo, ilu klientów zostało dotkniętych błędem. MN
23 maja w oficjalnym komunikacie bank DNB poinformował o kolejnych problemach przy transakcjach bezgotówkowych. Konta wielu osób ponownie zostały podwójnie obciążone za płatności dokonane za pomocą kart Visa. To nie pierwszy taki przypadek, który odbija się na klientach DNB – wczoraj informowaliśmy o identycznej sytuacji, która miała miejsce między 15 a 21 maja.
Przedstawiciele DNB zapewniają, że cały czas pracują nad jak najszybszym wykryciem i rozwiązaniem problemów technicznych. Zapewniają też, że nie ma potrzeby, aby klienci kontaktowali się z bankiem, żeby odzyskać niesłusznie naliczone pieniądze. Wyjątkiem są sytuacje, w których poszkodowane osoby znalazły się w sytuacji, która wymaga natychmiastowych rozwiązań – w takich przypadkach należy skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta. Jednocześnie bank zapewnia, że błąd nie dotyczy kart MasterCard, z których korzystanie przebiega prawidłowo.

Nr telefonu na infolinię DNB: 915 04800
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych
PolAker
PolAker 23-05-2019 21:46

Ta matematyka się sypie i kiedyś się rozsypie szybciej niż nam się zdaje. A w tedy już nie będziesz leczyć kompleksów kartą kredytową.

5
Odpowiedz
Zgłoś komentarz

Bliżej nas