Klienci DNB podwójnie obciążeni płatnościami. Wśród poszkodowanych są też Polacy

Poszkodowani klienci powinni skontaktować się z biurem obsługi DNB. pixnio.com / CC0 Creative Commons
Pracownicy obsługi klienta, z którymi powinni skontaktować się poszkodowani klienci, przekazują jednak nieprecyzyjne informacje dotyczące zwrotu należności. Jak poinformowała nas jedna z czytelniczek Mojej Norwegii, dziś konsultant DNB zapewnił ją, że pieniądze trafią na jej konto do godziny 10 – przelew z należną kwotą dotarł jednak dopiero około godziny 14.
Nr telefonu na infolinię DNB: 915 04800

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.