Komunikat prasowy
Klienci DNB podwójnie obciążeni płatnościami. Wśród poszkodowanych są też Polacy
Poszkodowani klienci powinni skontaktować się z biurem obsługi DNB. pixnio.com / CC0 Creative Commons
W środę 22 maja wykryto poważny problem techniczny w DNB, w związku z którym wielu klientów zostało podwójnie obciążonych płatnościami. Sytuacja dotyczy osób, które dokonywały transakcji kartą Visa między 15 a 21 maja. Teraz bank pracuje nad rozwiązaniem usterki oraz zwróceniem niesłusznie naliczonych opłat.
Błąd dotyczył w większości transakcji dokonanych fizycznie za granicą oraz w zagranicznych sklepach internetowych, jednak znalazły się też przypadki płatności na terenie Norwegii. Przedstawiciele DNB zapewniają, że pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu oraz zwróceniem podwójnie pobranych pieniędzy. Przewidują też, że sprawę uda się zakończyć jeszcze dziś.
Pracownicy obsługi klienta, z którymi powinni skontaktować się poszkodowani klienci, przekazują jednak nieprecyzyjne informacje dotyczące zwrotu należności. Jak poinformowała nas jedna z czytelniczek Mojej Norwegii, dziś konsultant DNB zapewnił ją, że pieniądze trafią na jej konto do godziny 10 – przelew z należną kwotą dotarł jednak dopiero około godziny 14.
Nr telefonu na infolinię DNB: 915 04800
Pracownicy obsługi klienta, z którymi powinni skontaktować się poszkodowani klienci, przekazują jednak nieprecyzyjne informacje dotyczące zwrotu należności. Jak poinformowała nas jedna z czytelniczek Mojej Norwegii, dziś konsultant DNB zapewnił ją, że pieniądze trafią na jej konto do godziny 10 – przelew z należną kwotą dotarł jednak dopiero około godziny 14.
Nr telefonu na infolinię DNB: 915 04800
To może Cię zainteresować
7