Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

praca sezonowa - Norwegia

Czytali temat:
(415 niezalogowanych)
2 Posty
Wiking
Hej,
Jestem studentem i chciałbym wyjechać popracować w norwegi przez wakacje chodzi mi o prace fizyczyną itp.Ogólnie po studiach marzy mi się pracować w norwegi- dlatego chciałbym zawczasu zbadać ten kraj.
Jednak nie wiem w ogóle jak się zabrać za szukanie ofert na wakacje- nie chodzi mi o polskich pośredników,
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi wskazał za co się zabrać na początku.
Oczywiście zabieram się za nauke norweskiego niestety na nav.no jak narazie slabo się lapie
ale czy jest mozliwość znaleźienia pracy przez tą stronę ? ( dla polaka )
Pozdrawiam
Łukasz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
Na poczatku wpisz w forumowa wyszukiwarke hasla "praca sezonowa" lub " praca na wakacje" i poczytaj sobie.
Jezeli chodzi o NAV, to owszem, mozliwosci znaleziena pracy przez strone tego urzedu sa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Wiking
Już czytałem , raczej zle zadalem pytanie , pewnie ze zmeczenia niepotrafilem się skonkretyzowac.
Chodzi mi o to czy na wlasną ręke jest szansa znaleznia pracy w norwegi ? chodzi mi tu o brak kontaktow ani polskich posrednikow etc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Lukkie napisał:
...Chodzi mi o to czy na wlasną ręke jest szansa znaleznia pracy w norwegi ? chodzi mi tu o brak kontaktow ani polskich posrednikow etc.
Wszystko zależy od tego jaką pracę będziesz szukał ...
Jednak jako człowiekowi młodemu i bez żadnego doświadczenia zawodowego , pozostaje jedynie , zawężony rynek pracy sezonowej ...
I takiej pracy najlepiej jednak szukać , przez Młodzieżowe biura pracy ...
Przecież jako czynny student masz wiele możliwości...
Jaki jest sens wyważać otworzone drzwi...