Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

kierowca autobusu - Norwegia

Czytali temat:
Mateusz Zmuda (578 niezalogowanych)
10 Postów
Wiking
Witam Was
Jestem kierowcą autobusu i chciałbym przenieść się do Norwegii.
Uczę się od marca norweskiego i idzie mi to całkiem nieźle.
Interesuje mnie Bergen i znajdująca się tam firma TIDE. Z tego co się orientuję, jest to firma, która ma duży tabor i daje co jakiś czas ogłoszenia. Nawet dzwoniłem do nich i powiedzieli, żebym wysłał im swoje namiary. Wysłałem CV i list ale wiem jak to często bywa, że się nie odzywają.
Chciałbym prosić o jakieś wskazówki czy informacje, co zrobić, żeby się tam zatrudnić.
Biorę nawet pod uwagę przyjazd na 2 dni, żeby się czegoś na miejscu dowiedzieć.
Pozdrawiam
Rysiek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
771 Postów
Iza _
(yzia)
Wyjadacz
tutaj rekrutacja czasem bardzo długo trwa.wysyłasz papiery i czeeeeekasz. nie wiem gdzie wysłałeś im Cv ale jest możliwość zarejestrowania CV przez ich stronke.może wtedy dostaniesz potwierdzenie,że odebrali.ale i tak raczej będziesz musiał poczekać tide.no/Default.aspx?pageid=1144
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Wiking
Właśnie tak zrobiłem. Zarejestrowałem u nich swoje CV. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem by było przyjechać i na miejscu rozmawiać, ale obawiam się, że to nic może nie dać i tylko pójdę w koszta.
Dzięki za odpowiedź
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1434 Posty

(gama28)
Maniak