Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Witam Wszystkich kilka pytan na poczatek... - Norwegia

Czytali temat:
(924 niezalogowanych)
5 Postów
Wiking
Serdecznie witam wszystkich !!

Jestem nowy w norwegi i mam nadzieje ze znajde wspacie tu na forum do norwegi zajechalem zaledwie wczoraj wiec za bardzo nie wiem co sie jeszcze dzieje wokol mnie hehe lecz jestem dobrych mysli otoz chcial bym, sie dowiedz jakie dokumenty potrzebne sa do rejestracji w urzedzie pracy , i czy przy rejestracji tam potrzebuje juz pozwolenie na pobyt czy to zalatwiac gdy znajde prace ... jakie kroki stawiac na poczatku wiem ze to takie pytanie ogolne i ciezko na nie odpowiedziec ale jak juz mowilem choc odrobna pomocy i bede wielce wdzieczny naleze do osob zaradnych wiec lekkie wprowadzenie a mysle ze poradze sobie sam... acha i jeszcze jedno tu wszedzie sa domki hehe pozdrwiam krajnow na obczyznie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1416 Postów

(Zuzu)
Maniak
Polecam lekturę tego co tam piszą na początek.

www.nyinorge.no/pl/Nowicjusz-w-Norwegii/

No domków to tu większość jest, przeważnie białe i czerwone
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
87 Postów
marek góral
(masejobe)
Początkujący
HEJ JA TU JESTEM 12 LAT I DALEJ NIE MOGE SIE ODNALEŹĆ
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
Do rejestracji w urzedzie pracy potrzebyny jest numer personalny.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(bad harry)
Wiking
Flaber napisał:
Serdecznie witam wszystkich !!