Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Dokument i konto w banku dla nowego w Oslo - Norwegia

1 Post
13lukasz85
(13lukasz85)
Wiking
Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowy w Norwegii (Oslo), mam umowę o prace lecz nie mam konta w banku i innych potrzebnych dokumentów. Co powinienem na samym początku wyrobić i gdzie się udać, żeby założyć konto w banku. Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.

PS. Słyszałem, że w Nordea jest możliwość założenia konta na dowód osobisty, czy to realne ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
ChikaraKTM
(ChikaraKTM)
Wiking
Hej. Ja właśnie byłem w DNB.
Wypełniłem e formularz w banku na początek oraz zeskanowane mój paszport.
Pomimo iż miałem dokumenty (d-numer oraz umowę i kontrakt z pracy (na okres większy niż 3 miesiace(bo taki ponoć wymagany i ja miałem na 3ipol kazali czekać na instrukcje e-mailem w których powiedzą mi co i jak wysłać... Poczta... Normalna poczta.
Powiedziałem że wsio mam przy sobie, pokazałem. Nie interesowało. Mówili że to względy bezpieczeństwa, a tak naprawdę sprawdzają czy naprawdę mieszkasz pod adresem i czy możesz wysylac/odbierac listy (odbierać rozumiem że coś im da, że mieszkam, mam skrzynkę itp, ale wysyłanie??? Dziwne) więc
Aktualnie otrzymałam ten mail i wysłałem - zgodnie ze wskazówkami D-number, kontrakt i umowę na stałe o pracę na adres banku z dopiska na kopercie że coś tam..- było w e-mailu.
Czekam na odpowiedź
Pozdrawiam
Nowy
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -72  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Justyna0108
(Justyna0108)
Wiking