Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

2 mężczyźni szukają pracy w Norwegii ! - Norwegia

Czytali temat:
(320 niezalogowanych)
3 Posty

(marseb28)
Wiking
witam !!!

Postanowiłem wraz z moim kolegą z którym pracuję od kilku lat w holandii iż będziemy starać się o znalezienie pracy w Norwegii. Posiadamy doświadczenie pracy w logistyce, dystrybucji towarów, zbieraniu zamówień pod sklepy (orderpicker), itp. Chcielibysmy pracowac w logistyce lub na halach, sortowniach, przetwórstwie lub innym zawodzie! Posiadamy znajomość języka angielskiego!

Z góry dziękujemy za jakiekolwiek odpowiedzi i informacje w naszej sprawie, pozdro dla was !!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Grzes203)
Wiking
Witam.
Postanowienie godne uznania, tylko nie wiem jak chcecie dogadać się w sklepach bez znajomości języka Norweskiego? Oczywiście język angielski jest wystarczający do życia i wykonywania prostych prac głównie nie związanych z obsługą klienta. Zajmowaliście się tym wcześniej więc nie muszę tłumaczyć jakie skutki może wywołać brak komunikacji lub błędne zrozumienie na linii kupujący - sprzedający. Jakiś miesiąc temu sam szukałem pracy między innymi w logistyce. Sortownie, magazyny, niestety wymagany język Norweski w mowie i piśmie.
Pozdrawiam i powodzenia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(marseb28)
Wiking