Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Praca dla studenta na wakacje - Norwegia

Czytali temat:
ASIA BRODZICKA (756 niezalogowanych)
9 Postów
Szymun Krok
(Szymun)
Wiking
Cześć, piszę żeby się dowiedzieć jak jest z wakacyjną pracą w Norwegii bez znajomości języka norweskiego, za to z bardzo dobrą angielskiego. Jestem studentem, chciałbym dorobić przez wakacje. Czy pracy lepiej szukać w mniejszych miastach? Na jakie zarobki można liczyć +/-? Dzięki
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
SENTEX napisał:
Szymun napisał:
Cześć, piszę żeby się dowiedzieć jak jest z wakacyjną pracą w Norwegii bez znajomości języka norweskiego, za to z bardzo dobrą angielskiego. Jestem studentem, chciałbym dorobić przez wakacje. Czy pracy lepiej szukać w mniejszych miastach? Na jakie zarobki można liczyć +/-? Dzięki

zarobki z 80nok na reke z teg polow pojdzie na utrzymanie plus dojazd i wszystkie koszty odlozysz szalone 20nok z godziny za 2 miesiace odlozysz moze z 4-5tys koron sadze ze wPolsce jestes w stanie zarobic podobnie pracujac troszke dluzej ale jednak



No i nalezy dodac, jak znajdzie jakakolwiek prace.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
Nie wiem skąd SENTEX wziął taką stawkę,ale ze 150-180kr/h na pewno nie będzie to 80 koron

Z angielskim jak najbardziej.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
retier1 napisał:
Nie wiem skąd SENTEX wziął taką stawkę,ale ze 150-180kr/h na pewno nie będzie to 80 koron

Z angielskim jak najbardziej.



Oczywiście w budowlance.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Szymun Krok
(Szymun)
Wiking
Mowa o legalnej pracy i może SENTEX wyliczył wypłatę na rękę? nie wiem jakie w Norwegii płaci się podatki za pracownika