Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Mgr pielęgniarstwa- jakie są wymagane dokumenty. - Norwegia

Czytali temat:
M N (808 niezalogowanych)
2 Posty
Aleksandra Majdan
(a_majdan)
Wiking
Witam,
Niedawno przeniosłam się z mężem do Larsnes. Jestem mgr pielęgniarstwa z 4 doświadczeniem. Uczelnie skończyłam w 2011 roku. Pomorski Uniwersytet Medyczny.
Przed wyjazdem, w Polsce byłam w Izbach Pielęgniarskich. Tam udzielono mi informacji, ze w roznych regionach Norwegii wymagaja roznych dokumentow. Czy jest ktoś z okolicy Larsnes, Møre og Romsdal, kto wie jakie są tutaj wymagane dokumenty?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
a_majdan napisał:
Witam,
Niedawno przeniosłam się z mężem do Larsnes. Jestem mgr pielęgniarstwa z 4 doświadczeniem. Uczelnie skończyłam w 2011 roku. Pomorski Uniwersytet Medyczny.
Przed wyjazdem, w Polsce byłam w Izbach Pielęgniarskich. Tam udzielono mi informacji, ze w roznych regionach Norwegii wymagaja roznych dokumentow. Czy jest ktoś z okolicy Larsnes, Møre og Romsdal, kto wie jakie są tutaj wymagane dokumenty?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Temat ten powtarza sie na forum co chwile, wystarczy troche poszukac.

Autoryzacja personelu medycznego zajmuje sie:
www.sak.no/sites/SAK/Sider/default.aspx

W Norwegii jest tylko jednania instytucja zajmujaca sie nostrifikacja zawodow zwiazanych ze sluzba zdrowia (ta wymieniona wyzej), wiec nie ma wymagania co do roznej dokumentacji w roznych rejonach.
Zeby pracowac jako pielegniarka musisz miec nostryfikacje i znac jezyk na poziomie B2.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
232 Posty
ROBERT SIGØYNER
(dresler81)
Stały Bywalec
Popatrz tutaj

www.mojanorwegia.pl/forum/view/11/oslo/2..._dyplomu.html#260713