Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Szukam pracy - Østfold - Norwegia

Czytali temat:
Aleksander Nyk (825 niezalogowanych)
3 Posty
Wiking
Witam, nazywam się Karol, mam 20 lat i jestem po technikum informatycznym. Mam prawo jazdy kategorii B, znam się na komputerach i programach takich jak Photoshop/Pakiety Microsoft'a i wiele innych (również projektowanie stron internetowych).
W norwegi jestem od niedawna, to też znam angielski na poziomie zaawansowanym lecz nie potrafię norweskiego - nie licząc tych paru słówek.
W Polsce odbywałem praktyki w sklepie internetowym oraz po maturze pracowałem w magazynie.
Interesuje się motoryzacją, więc jestem chętny do pomocy w warsztacie lub innych zakładach motoryzacyjnych.

Jestem otwarty na propozycje pracy w Østfold, a najlepiej w okolicach Moss - Oslo.

Proszę kontaktować się ze mną po przez prywatne wiadomości lub telefon +48 607819710.

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
590 Postów
Szymek Bednarski
(Simmon)
Wyjadacz
Z1mny napisał:
Witam, nazywam się Karol, mam 20 lat i jestem po technikum informatycznym. Mam prawo jazdy kategorii B, znam się na komputerach i programach takich jak Photoshop/Pakiety Microsoft'a i wiele innych (również projektowanie stron internetowych).
W norwegi jestem od niedawna, to też znam angielski na poziomie zaawansowanym lecz nie potrafię norweskiego - nie licząc tych paru słówek.
W Polsce odbywałem praktyki w sklepie internetowym oraz po maturze pracowałem w magazynie.
Interesuje się motoryzacją, więc jestem chętny do pomocy w warsztacie lub innych zakładach motoryzacyjnych.

Jestem otwarty na propozycje pracy w Østfold, a najlepiej w okolicach Moss - Oslo.

Proszę kontaktować się ze mną po przez prywatne wiadomości lub telefon +48 607819710.

Pozdrawiam

Oferty będą się sypac a skrzynka meilowa bedzie zapchana