I m looking a job as a driver truck. CDL
Jeg leter etter arbeid som lastebilsjåfør. Han er utdannet ingeniør Jeg er en ung mann, men jeg har en stor opplevelse, jeg har ingen dårlige vaner. Jeg odpowiedzielny, jeg har aldri hatt en ulykke. Jeg kan 100% stole på det
Snakke og skrive godt engelsk, norsk grunnskole
Min e-post adresse Asbud.new @ gmail.com
hilsen Chris
English...
Hello
I am looking for work as a truck driver. I finish a school so I m a enginner .Maby I m a young man, but I have a great experience for driving . I have no bad habits. I m very responsible and I never had an accident. You Can trust me in 100%.
Speaking and writing good English, Norwegian primary
My e-mail address Asbud.new @ gmail.com
Regards Chris...
Polish
Witam szukam pracy jako kierowca ciezarówki . Posiadam wykształcenie wyzsze inzynier Jestem mlodym czlowiek lecz mam duże doswiadczenie , nie mam nałogów . Jestem odpowiedzielny , nigdy nie mialem wypadku . Mozna mi w 100% zaufac
Mowie i pisze dobrze po angielsku , norweski podstawowy
Moj adres e-mail Asbud.new@gmail.com
Pozdrawiam Krzysztof
Jeg leter etter arbeid som lastebilsjåfør. Han er utdannet ingeniør Jeg er en ung mann, men jeg har en stor opplevelse, jeg har ingen dårlige vaner. Jeg odpowiedzielny, jeg har aldri hatt en ulykke. Jeg kan 100% stole på det
Snakke og skrive godt engelsk, norsk grunnskole
Min e-post adresse Asbud.new @ gmail.com
hilsen Chris
English...
Hello
I am looking for work as a truck driver. I finish a school so I m a enginner .Maby I m a young man, but I have a great experience for driving . I have no bad habits. I m very responsible and I never had an accident. You Can trust me in 100%.
Speaking and writing good English, Norwegian primary
My e-mail address Asbud.new @ gmail.com
Regards Chris...
Polish
Witam szukam pracy jako kierowca ciezarówki . Posiadam wykształcenie wyzsze inzynier Jestem mlodym czlowiek lecz mam duże doswiadczenie , nie mam nałogów . Jestem odpowiedzielny , nigdy nie mialem wypadku . Mozna mi w 100% zaufac
Mowie i pisze dobrze po angielsku , norweski podstawowy
Moj adres e-mail Asbud.new@gmail.com
Pozdrawiam Krzysztof