Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

10
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

prosba o pomoc w sprawach urzędowych - Norwegia

Czytali temat:
Monika Kokoszka Zbigniew Grątkowski marcin cissewski Krystyna K Sebastian sapi Iza Panek AREK BUCZEK Piotr Piotr Jolka57 (4606 niezalogowanych)
3 Posty
Hubert Rogulski
(hubertus_19)
Wiking
Witam. bardzo bym prosil jakąs dobra osobe o opisanie mi krok po kroku co musze zalatwic najpierw. Mam kontrakt i nie wiem co dalej. gdzie isc najpierw. Na policje do scat czy jeszcze inaczej bo jestem zielony. Potrzebuje numer personalny zeby otworzyc konto w banku ze by pracodawca mogl mi przelac pensje. Dodam tez ze mam dziecko w polsce. zona jest w polsce. slyszalem ze naleza mi sie jakies pieniadze z NAVu. jak to zalatwic. Z gory dziekuje.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
286 Postów

(marecki00)
Stały Bywalec
hubertus_19 napisał:
Witam. bardzo bym prosil jakąs dobra osobe o opisanie mi krok po kroku co musze zalatwic najpierw. Mam kontrakt i nie wiem co dalej. gdzie isc najpierw. Na policje do scat czy jeszcze inaczej bo jestem zielony. Potrzebuje numer personalny zeby otworzyc konto w banku ze by pracodawca mogl mi przelac pensje. Dodam tez ze mam dziecko w polsce. zona jest w polsce. slyszalem ze naleza mi sie jakies pieniadze z NAVu. jak to zalatwic. Z gory dziekuje.

Idz to scat, bedziesz brazowy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
skatt karta podatkowa i numer
jak kontrakt dluzszy niz 3msc to udi
a kase to z nav

nauczycie sie kurwa pisac normalnie

jaki masz kontrakt na tydzien czy dwa lata
ile lat ma dziecko 19?
chcesz rodzinne czy opiekuncze
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak