Witam serdecznie, mam ogromną prośbę o pomoc w ustaleniu czy mam zwrot czy muszę zpłacić. Byłem w No od 25.07.1012- 13.10.1012, to był moj pierwszy pobyt w tym kraju. w selvangivelse 2012 mam takie dane:
2.1 lonn og tilsvarende ytelser 109335
2.1.1 lonn, firma, kode 111-A
sum grunnlag trygdeavgift ( 7,8%) 109335
sum grunnlag toppskatt 109 335
3.1/4.1/4.5 renter, innskudd, verdipapir, andre kapitalinnt. mv inntekt/fradrag 7 , formue/gjeld 34
3.1.1/4.1.1. renter/ innskudd jak powyżej
3.2 fradrag i tilknytning til arbeidsinntekt mv -39075
3.2.1 minstefradrag egen inntekt -39075
3.2.8/3.2.9 reisefradrag overfort fra spesifikasjon av reisefradrag - puste
3.3/4.8 renter, gjeld, andre kapitalkostnader og fradrag
3.6/4.9 sum grunnlag for inntekts og formuesskatt 70267 formue/gjeld 34
na drugiej stronie mam rubryki do wypelnienia
spesifikasjon av reisefradrag, wiem ze to odlicznie za koszt podrozy, mam bilet lotniczy i promowy, czy oplaca mi sie to wypelniac? I pytanie co do punktu 5.0 tilleggsopplysninger, czy mam cos z tym zrobic?
Mam jeszce jaden dokument ,,Forelopig oversikt over skatter 2012" na ktorym jest tylko wyszczególnione
Forskuddstrekk ( trukket av oppgavegiver mv.) skatt 33. 616
nar kommer skatteoppgjoret. Fordi vi mangler opplysninger, har vi ikke skrevet ut forelopig skatteberegning. dersom du krever 10% standardfradrag ( maks kr 40000) i stedet for fradrag for faktiske kostnader ma du melde fra til skatteetaten om dette. skatteoppgjorene blir ikke sendt ut pa spesifikke datoer. det vil si at du far skatteoppgjoret sa snart selvangivelsen er ferdig behandlet i juni, august, september eller senest i oktober. vi har ikke mulighet til a si nar ditt oppgjor vil vaere ferdig. dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket skatt eller bsu , er dette vist overst pa siden
i czarnym drukiem na samym dole
vil du unnga rentetillegg pa eventuell restskatt, ma du betale tilleggsforskudd innen mai 31.mai 2013. fristen gjelder selv om du har fatt utsettelse med innlevering av selvangivelsen. eventuell innbetaling er frivillig. ved betaling ma folgende benyttes
Tłumczyłem sobie to wszystko ale nadal nie jestem pewien dlatego bardzo proszę o pomoc, czy mam cos z tym robić czy po prostu zostawić, i czekać no i czy mam zwrot czy muszę zapłacić? wiem że mam bardzo mało czasu
2.1 lonn og tilsvarende ytelser 109335
2.1.1 lonn, firma, kode 111-A
sum grunnlag trygdeavgift ( 7,8%) 109335
sum grunnlag toppskatt 109 335
3.1/4.1/4.5 renter, innskudd, verdipapir, andre kapitalinnt. mv inntekt/fradrag 7 , formue/gjeld 34
3.1.1/4.1.1. renter/ innskudd jak powyżej
3.2 fradrag i tilknytning til arbeidsinntekt mv -39075
3.2.1 minstefradrag egen inntekt -39075
3.2.8/3.2.9 reisefradrag overfort fra spesifikasjon av reisefradrag - puste
3.3/4.8 renter, gjeld, andre kapitalkostnader og fradrag
3.6/4.9 sum grunnlag for inntekts og formuesskatt 70267 formue/gjeld 34
na drugiej stronie mam rubryki do wypelnienia
spesifikasjon av reisefradrag, wiem ze to odlicznie za koszt podrozy, mam bilet lotniczy i promowy, czy oplaca mi sie to wypelniac? I pytanie co do punktu 5.0 tilleggsopplysninger, czy mam cos z tym zrobic?
Mam jeszce jaden dokument ,,Forelopig oversikt over skatter 2012" na ktorym jest tylko wyszczególnione
Forskuddstrekk ( trukket av oppgavegiver mv.) skatt 33. 616
nar kommer skatteoppgjoret. Fordi vi mangler opplysninger, har vi ikke skrevet ut forelopig skatteberegning. dersom du krever 10% standardfradrag ( maks kr 40000) i stedet for fradrag for faktiske kostnader ma du melde fra til skatteetaten om dette. skatteoppgjorene blir ikke sendt ut pa spesifikke datoer. det vil si at du far skatteoppgjoret sa snart selvangivelsen er ferdig behandlet i juni, august, september eller senest i oktober. vi har ikke mulighet til a si nar ditt oppgjor vil vaere ferdig. dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket skatt eller bsu , er dette vist overst pa siden
i czarnym drukiem na samym dole
vil du unnga rentetillegg pa eventuell restskatt, ma du betale tilleggsforskudd innen mai 31.mai 2013. fristen gjelder selv om du har fatt utsettelse med innlevering av selvangivelsen. eventuell innbetaling er frivillig. ved betaling ma folgende benyttes
Tłumczyłem sobie to wszystko ale nadal nie jestem pewien dlatego bardzo proszę o pomoc, czy mam cos z tym robić czy po prostu zostawić, i czekać no i czy mam zwrot czy muszę zapłacić? wiem że mam bardzo mało czasu
