Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Fotograf - FreeLance - Norwegia

Czytali temat:
Maja Baran Adam G. Łukasz Paszek judyta now Pawel H. malinski0805 malinski ArielA Warmuz jarek Tar. Patrycja Kll Robert R Wildmosses Iza.belaR (5793 niezalogowanych)
50 Postów
jaj haj
(che)
Nowicjusz
Witam,jestem od kilku dni w tm kraju,nie znam jezyka norweskiego ani zwyczajow tutaj panujacych,mam 28 lat,pochodze z Warszawy,mowie biegle po angielsku, z zawodu jestem fotografem.
Mam pytanie do Was ,przebywajacych juz troche czasu w tym kraju....czy prowadzenie dzialalnosci uslug fotograficznych
wesela/imprezy i.t.d wymaga zarejestrowania dzialanosci gospodarczej/uslugowej i co z tm zwiazane prowadzenie ksiegowosci ?
Czekam na Wasze odpowiedzi.
Ps.Mieszkam w Oslo na Bygdoey
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
35 Postów
Tom Tom
(McBeth)
Nowicjusz
Tak, wymaga zarejestrowania jak kazda dzialalnosc szczegolnie ze pewnie trzeba czasem wystawic fakture.
Btw jesli jestes tu kilka dni to najpierw zorientuj sie czy mozesz liczyc na jakies zlecenia bo "wesela/imprezy" to troszke inaczej tu wygladaja niz w Pl ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
50 Postów
jaj haj
(che)
Nowicjusz
Mimo iz przebywam tutaj dopiero kilka dni, to udalo mi sie dostac kilka w miare niezlych zlecen , jedno z nich jest dla firmy meklerskiej sprzedajacej nieruchomosci, na razie bazuje na dzialalnosci zarejestrowanej w W.Brytanii, ale wiem ze jezeli "zabawie" dluzej, tutaj w tym kraju, to nie chcial bym sie narazac tutejszym wladzom podatowym,a zwlaszcza ze jak slyszalem "donosicielstwo" tutejszych mieszkancow jest na bardzo wysokim poziomie.