Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Pracownik niewykwalifikowany najlepiej Bergen - Norwegia

Czytali temat:
piotrek14 Kamila21 (3477 niezalogowanych)
2 Posty

(aries72)
Wiking
Pilnie szukam pracy jako pracownik niewykwalifikowany oraz jakiegoś pokoju do wynajęcia.

Osoby, które mają informacje od potencjalnych pracodawców lub mogą bezinteresownie takich wskazać bardzo proszę o pomoc.

Z wykształcenia jestem technikiem obróbki skrawaniem ale nigdy nie pracowałem w zawodzie – dlatego interesuje mnie jakakolwiek stała praca, z której można się utrzymać. Szybko się uczę angielski komunikatywny, prawo jazdy B, przez ostatnie 17 lat pracowałem jako pośrednik finansowo - ubezpieczeniowy i turystyczny. Bardzo serdecznie proszę o informacje dotyczące perspektyw otrzymania pracy w Norwegii najchętniej w Bergen.

Proszę o poważne odpowiedzi, za które z góry serdecznie dziękuję.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
piotr xxxxxxx
(joda)
Wiking
Niby wpis jak setki innych, ale setki innych, ale nie daje rady czytac takich bzdur, albo przyjedź w ciemno albo nie zasmiecaj forum.Wnioskuje że po nicku że masz ok40 lat, żenujące jest to że wierzysz że znajdziesz tak pracę, każdy kto tu jest ma pewnie pełno znajomych którym w pierwszej kolejności by załatwił pracę, a tu się znajduje gość bez kwalifikacji i jeszcze zakwaterowanie chce....hahahhhanaha, zenada, palnej sobie w łeb lepiej
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
www.bcp.no/
tu masz pokoje
teraz sie naucz norweskiego uzbieraj ze 25 000zl i mozesz szukac pracy
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4  
Odpowiedz   Cytuj
45 Postów
PRZEMYSLAW pogorzelec
(przemekuk)
Nowicjusz