Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

21 latek szuka jakiej kolwiek pracy - Norwegia

Czytali temat:
(542 niezalogowanych)
2 Posty
Kacper Czaja
(Kacprus)
Wiking
Witam mam na imie Kacper mam 21 lat i jak w temacie szukam jakiej kolwiek pracy nieboje sie podjac ciezka prace fizyczna pracowalem na budowach od 16 roku zycia w firmie taty posiadam uprawniania na wozki widlowe oraz na magazyniera jestem po technikum mechanicznym jezyk angielski plynnie , jako moje zalety miedzy innymi moge wymienic sumienny uczciwy dyspozycjny latwo nawiazuje kontakty punktualny .
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(edzia51)
Początkujący
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(edzia51)
Początkujący
www.praca.centrumofert.pl/ogloszenie/213...eracz-pomidorow.html jesli znasz ang. i dasz rade w takich upałach pracować tu może ta praca , w No jest ciezko z praca bez norweskiego , język jest postawa nawet fizycznych prac .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2539 Postów
brzy dal
(brzydal)
Maniak
...moze

najpierw,zainwestuj

w jakikolwiek slownik..?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2539 Postów
brzy dal
(brzydal)
Maniak
p/s:

z takim

wygladem

sprobuj na stronach

ktore zaczynaja sie na : xx...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(edzia51)
Początkujący
Brzydal daruj sobie te złośliwości , chłopak napisał o sobie , fotka całkiem sympatyczna , a ty każdemu łatke dopinasz , jak jesteś taki debeściak to wstaw swoją fotke , błyśnij inteligencją i napisz coś ciekawego na poziomie a nie ciągle bełkot naćpanego kolesia .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2539 Postów
brzy dal
(brzydal)
Maniak
...edzia

specjalnie

dla ciebie

(i na poziomie)

wypierdalaj szmato...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty

(edzia51)