Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
35 Postów

(NORBI7)
Nowicjusz
WŁAŚNIE ZACZĄŁEM SZUKAĆ PRACY W NORWEGII. NIE MAM ŻADNYCH ZNAJOMOŚCI , WIĘC PRÓBUJĘ NAWET TUTAJ.
MAM 38 LAT, PRZEZ OSTATNI ROK PRACOWAŁEM W BRANŻY DEKARSKIEJ. OGÓLNIE POTRAFIĘ WYKONAĆ KAŻDY RODZAJ PRACY. BARDZO SZYBKO SIĘ UCZĘ. NA POCZĄTEK MOGĘ BYĆ POMOCNIKIEM.
MOŻE KTOŚ Z PAŃSTWA MOGŁBY DAĆ JAKIEŚ NAMIARY?

JESTEM BARDZO KULTURALNYM CZŁOWIEKIEM, MAM PRAWO JAZDY KAT.,B Z WYKSZTAŁCENIA JESTEM TECHNIKIEM SAMOCHODOWYM. ANGIELSKI W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM.
WŁAŚNIE STWIERDZIŁEM, ŻE W NASZEJ POLSCE KOCHANEJ NIE JESTEM W STANIE UCZCIWIE ZAROBIĆ NA MOJĄ PIĘCIOOSOBOWĄ RODZINĘ. JESTEM SZCZĘŚLIWYM MĘŻEM I OJCEM TRZECH CÓREK, KTÓRYM TRZEBA POMÓC W STARCIE W DOROSŁE ŻYCIE
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
NORBI7 napisał:
MOŻE KTOŚ Z PAŃSTWA MOGŁBY DAĆ JAKIEŚ NAMIARY?
www.cba-f.no/jobIndex.aspx
Bransje: > Bil bransjen

NORBI7 napisał:
JESTEM SZCZĘŚLIWYM MĘŻEM I OJCEM TRZECH CÓREK, KTÓRYM TRZEBA POMÓC W STARCIE W DOROSŁE ŻYCIE
w jakim wieku te corki, tato????
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
lukasz bury
(lukbury)
Wiking
fajny temat, dobrze cos takiego poczytac bo z norkami to raczej slaba gadka o zarobkach, a warto wiedziec jakie sa stawki zeby sie nie wyglupic wyskakujac ze stawka z kosmosu, no wiec jako operator duzego dzwigu mobilnego zaczynalem od 260 nok teraz mam 320 i mysle, ze to wszystko co da sie wyciagnac na tym stanowisku.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
tomasz.zyzak.zyskowski napisał:
dekarz, cieśla, malarz, gipsy; ogólnie rzecz biorąc budoiwlanka - stawki od 130 do 160 NOK
njic tylko zakłądać firmę

stawki jakie ja znam w mojej branzy: 170-245... yhm... a to tez w sumie budowlanka....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj