Witam mam kilka pytąń do zawodowego kierowcy
Zastanawiam się na wyjazdem za 3 miesiące i interowałaby mnie praca kierowcy solówkia lub na zestawie. Mam wszelkie dokumenty, 4 lata doświadczenia na międzynarodówce-chłodni rok na cysternie na lotnisku, prawo jazdy CE od kilkunastu lat, adry, hds , dobry angielski i ucze sie norweskeigo od miesiąca. Na co dizęn jeszcze jeżdzę w PSP..
Moje pytania:
1) polskie prawo jazdy z szkoleniem okresowym "95" karta do tacho i adr. Czy jest konieczna wymiana dokumentow karty tacho, adr, ewentualnie jak długo mogę porusząc się na polskich
2) hds mam uprawnienia z Polski z ceryfikatem unijnym, czy są respektowane, czy wymiana, czy jakieś dodatkowe szkolenie
3) jak długo mogę sie porusząc moim autem na PL tablicach, znalazłem że do 2 lat przy umowie na czas określony-wiecej niż 2 lata zostać raczej nie planuję
4) jak jest ze znaleziem prayc płynnie mówiac po angielsku ze słabymi podstawami norweskiego i na miejscu doucząjac sie norweskiego
5) czy dużo jest pracy lokalnej: śmieciarki, skipy, cysterny z opałem, jakiś multi-drop
6) głowne kierunki norweskich przewożników- unia, lokal, czy norwegia-szwecja
7) zarobki kierowcy netto za miesiąc ( podatkowo dla żonatego z 2 dzieci -rodzina w Polsce) max normach czasu pracy solówka/zestaw
8) wynagrodzenie kierowcy-godzinne, miesięcznie..
9) jakieś dodatki rodzine na dzieci mieskzające w Polsce
10) może jakieś strony z pracą dla kierowców
Z góry dzięki za konkretne wypowiedzi. Nie proszę nikogo o ofertę pracy bo 2 rećce, glowę i język mam tylko i informację czego mogę się spodziewac na miejscu.
Szerokości
Zastanawiam się na wyjazdem za 3 miesiące i interowałaby mnie praca kierowcy solówkia lub na zestawie. Mam wszelkie dokumenty, 4 lata doświadczenia na międzynarodówce-chłodni rok na cysternie na lotnisku, prawo jazdy CE od kilkunastu lat, adry, hds , dobry angielski i ucze sie norweskeigo od miesiąca. Na co dizęn jeszcze jeżdzę w PSP..
Moje pytania:
1) polskie prawo jazdy z szkoleniem okresowym "95" karta do tacho i adr. Czy jest konieczna wymiana dokumentow karty tacho, adr, ewentualnie jak długo mogę porusząc się na polskich
2) hds mam uprawnienia z Polski z ceryfikatem unijnym, czy są respektowane, czy wymiana, czy jakieś dodatkowe szkolenie
3) jak długo mogę sie porusząc moim autem na PL tablicach, znalazłem że do 2 lat przy umowie na czas określony-wiecej niż 2 lata zostać raczej nie planuję
4) jak jest ze znaleziem prayc płynnie mówiac po angielsku ze słabymi podstawami norweskiego i na miejscu doucząjac sie norweskiego
5) czy dużo jest pracy lokalnej: śmieciarki, skipy, cysterny z opałem, jakiś multi-drop
6) głowne kierunki norweskich przewożników- unia, lokal, czy norwegia-szwecja
7) zarobki kierowcy netto za miesiąc ( podatkowo dla żonatego z 2 dzieci -rodzina w Polsce) max normach czasu pracy solówka/zestaw
8) wynagrodzenie kierowcy-godzinne, miesięcznie..
9) jakieś dodatki rodzine na dzieci mieskzające w Polsce
10) może jakieś strony z pracą dla kierowców
Z góry dzięki za konkretne wypowiedzi. Nie proszę nikogo o ofertę pracy bo 2 rećce, glowę i język mam tylko i informację czego mogę się spodziewac na miejscu.
Szerokości