Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

KONTO PODATKOWE - Norwegia

Czytali temat:
(327 niezalogowanych)
24 Posty

(Icek01)
Wiking
Witam
Mam Pytanie do wszystkich wtajemniczonych
Czy można sprawdzić stan swoich podatków w SKACIE w ciągu roku podatkowego drogą elektroniczną ?
Posiadam pin kod który otrzymałem z ALTINN .
Jestem kompletnym laikiem w tej sprawie ale może ktoś mi może pomóc!???
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
20 Postów
m d
(mario74)
Wiking
SPRECYZUJ
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
24 Posty

(Icek01)
Wiking
Ok.
Spróbuję sprecyzować!!!
Czy mogę sprawdzić drogą elektroniczną (Przez internet) czy pracodawca wpłaca podatek od moich poborów do SKATU!! w ciągu roku podatkowego za dany miesiąc??(wiem że można sprawdzić rozliczenie roczne ale nie o to mi chodzi)
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
701 Postów
Ada xxx
(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)
Wyjadacz
ja nie widze tam takiej opcji
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Icek01 napisał:
Ok.
... czy pracodawca wpłaca podatek od moich poborów do SKATU!! w ciągu roku podatkowego za dany miesiąc??...

OGÓLNIE RZECZ BIORĄC to ma się to tak....

..". BOCIANA DRAPAŁ SZPAK...a później była zmiana"....

Jeżeli Przebywasz LEGALNIE na terenie NORGE...ponad TRZY miesiące , to masz automatycznie przyznany numer personalny ..-D-...lub..-F-...
TYM SAMYM jesteś automatycznie zgłoszony w urzędzie skarbowym i masz przyznane indywidualne konto podatkowe ... .
TYM SAMYM ZROZUMIAŁYM JEST , IŻ posiadasz Konto pracownicze w jakimkolwiek wybranym przez ciebie banku./tzw LØNN KONTO /... , KTÓRE TO AUTOMATYCZNIE JEST ZGŁOSZONE BEZ TWOJEJ WIEDZY PRZEZ TENŻE BANK DO URZĘDU SKARBOWEGO...
NA które wpływają Twoje legalne zarobki z firm w których aktualnie pracujesz za wynagrodzeniem...