Hey Witajcie

Piszę do was z proźbą o sprawdzenie tego tekstu ,trochę zależy mi na czasie ,z góry serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc .

Søksand sjåfør CE klasse

Jeg viser til deres annonse (str) og tillater meg selv å søke på stillingen som CE klasse sjåfør.
Jeg er positiv og empatisk fyren på 26 år,jeg søker arbeid(czy jobb?) som vil være i samsvar med mine kvalifikasjoner og jeg har interesser for.
For øyeblikket jobber som sjåfør i min fars liten tungtransport selskap,det har jeg gjort i 3 år.
Etter jeg kom til Norge for først gang i 2005 for seasongarbeid ,bestemte jeg meg for at i fremtiden jeg ønsker å leve her, nå kjenner jeg at det er på tide.(dobrze jest ? czy napisać)
Grunnen til at jeg vil gjerne å leve i Norge,er jeg ville bo blant(?/mellom) mennesker som(/hvem?) har moden holding (nie jestem pewny tego określenia - dojrzałe nastawienie)
til å leve som samfunn,respektere dugnat,friluftsliv og mijøet.
Det er livstil som jeg indentifiserer meg selv.
(tu bym wstawił - wracając do mojego doświadczenia ,ale z tego typu zwrotów znam tylko tilbake  Jeg jobbet med annerledes(czy?)/ forskjellig typer av kjøretøy,også om vinteren.
Jeg har enfaring kjøre sett med tilt og tipp tilhenger,tippbil og dumper.
Jeg har yrkessjåførbevis,gyldig sjåførkort,ADR grunn kurs og Tank-bevis,også har jeg allerede personnumber og valutakonto.
Proszę o podpowiedz jak można zmienić zdanie,żeby nie zaczynało się po raz kolelny "jeg har" dziękuję
Som person jeg er ansvarlig,ryddig og tillitsvekkende.
Jeg liker å samarbeide med andre folk og har ingen ploblemer med å lære nye ting.
Sikkerhet og å være god representant ut med kunde er min prioriteringer.
Jeg har aktiv og sikker kjørestill,også jeg reagerer bra og raskt i stressende situasjoner på veien.
Jeg snakker engelsk flytende ,de siste månder går jeg på norsk kurs og mesteparten av min fritid tilbringer jeg å lære norsk,fordi det er svært viktig for meg.
Jeg kommer til Beverly hills på tirsdag ,til å søke om flere stillinger og jeg bo der til slutten av uken .
Når som helst har jeg mulighet til å leie et rom fra min venn for en lange perioden på adressen oppgitt i CV.
Jeg kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og jeg ser fram til å høre fra dere.Takk for din tid og overveielse.Jeg ser frem til å høre fra Dere.
Vedlagt CV
Vennlig hilsen:
Eddy Murphy