Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

problem z odzyskaniem komputera - Norwegia

Czytali temat:
(311 niezalogowanych)
31 Postów
iwona kicińska
(solaiwona)
Nowicjusz
Witam
Mam prosbe moze ktos z was wie jak przedstawia sie sprawa ubezpieczenia sprzetu komputerowego w elkjopie.
W maju przy pracy na laptopie pekla mi szybka od srodka samoczynnie i od tamtej pory nie moge dostac nowego sprzetu w ramach ubezpieczenia laptop jest ciagle na warsztacie .Przychodza mi tylko ciagle sms ze jest juz ok a na miejscu okazuje sie ze guzik jest zrobione,dostalam tez pismo ze sztokcholmu ze maja mi dac nowy laptop to ja znowu jade do serwisu a tam znowu guzik.Ubezpieczenie raz mowi ze da nowy a za pare godzin znowu pisze ze nie da nowego laptopa.Moze jest w Norvegi jakas instytucja gdzie mozna zlozyc skarge,lub pomaga w atakich sytuacjach klijentom.Pozdrawiam Iwona
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1434 Posty

(gama28)
Maniak
Moj maz nie raz oddawal telefony komorkowe do naprawy, nowe na gwarancji. Reakcja taka sama, niby mowia, zde zrobione, a oddaja popsute. Z doswiadczenia rada jest jedna, nie cackac sie, bo nalezy ci sie nowy, trzeba poprosic kierownika, zrobic awanture i powiedziec, ze nie wyjdziesz bez kompa ze sklepu. Zawsze dziala! My teraz czekamy na serwis lodowki nowej, nierdzewki, ktora jak nazwa wskazuje miala nie rdzewiec, ale rdzewieje. Znow sciemniaja i jada juz drugi miesiac, maz wlasnie sie do nich wybiera...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Lærer)
Wiking
solaiwona napisał:
Witam
Mam prosbe moze ktos z was wie jak przedstawia sie sprawa ubezpieczenia sprzetu komputerowego w elkjopie.
W maju przy pracy na laptopie pekla mi szybka od srodka samoczynnie i od tamtej pory nie moge dostac nowego sprzetu w ramach ubezpieczenia laptop jest ciagle na warsztacie .Przychodza mi tylko ciagle sms ze jest juz ok a na miejscu okazuje sie ze guzik jest zrobione,dostalam tez pismo ze sztokcholmu ze maja mi dac nowy laptop to ja znowu jade do serwisu a tam znowu guzik.Ubezpieczenie raz mowi ze da nowy a za pare godzin znowu pisze ze nie da nowego laptopa.Moze jest w Norvegi jakas instytucja gdzie mozna zlozyc skarge,lub pomaga w atakich sytuacjach klijentom.Pozdrawiam Iwona


Jest! Forbrukerrådet (Rada ds. konsumentow). Mozesz zlozyc skarge online, albo postraszyc nimi Elkjøp - zazwyczaj dziala!

www.forbrukerradet.no/
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok