Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Badania do magisterki - Norwegia

Czytali temat:
(195 niezalogowanych)
2 Posty

(agnieszka2107)
Wiking
Witajcie!

jestem studentką Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. W ramach mojej pracy magisterskiej w Zakładzie Psychologii Międzykulturowej i Psychologii Rodzaju realizuję badanie, które dotyczy postrzegania przemocy wobec dzieci. Składa się ono z 6 części. Prowadzę je wśród Polaków w kraju i tych przebywających w Norwegii (w wieku 25-45 lat). Zwracam się więc do Was Drodzy Użytkownicy z prośbą o pomoc. Poniżej załączam link, pod którym znajduje się przygotowany przeze mnie kwestionariusz. Proszę Was wszystkich o poświęcenie 15 minut i wypełnienie go w miarę możliwości Badanie ma charakter anonimowy i posłuży wyłącznie celom naukowym.

moje-ankiety.pl/respond-56830/sec-vyGVGSKU.html

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
agnieszka2107 napisał:
Witajcie!

jestem studentką Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. W ramach mojej pracy magisterskiej w Zakładzie Psychologii Międzykulturowej i Psychologii Rodzaju realizuję badanie, które dotyczy postrzegania przemocy wobec dzieci. Składa się ono z 6 części. Prowadzę je wśród Polaków w kraju i tych przebywających w Norwegii (w wieku 25-45 lat). Zwracam się więc do Was Drodzy Użytkownicy z prośbą o pomoc. Poniżej załączam link, pod którym znajduje się przygotowany przeze mnie kwestionariusz. Proszę Was wszystkich o poświęcenie 15 minut i wypełnienie go w miarę możliwości Badanie ma charakter anonimowy i posłuży wyłącznie celom naukowym.

moje-ankiety.pl/respond-56830/sec-vyGVGSKU.html

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

a dlaczego akurat polacy z norwegii??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak