Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Ogólne pytania związane z wątpliwościami - Norwegia

Czytali temat:
(528 niezalogowanych)
4 Posty
Wiking
Witam

Mam pare pytań zwianych z Norwegią, stałym pobytem tam i praca

Jestem z wykształcenia kucharzem o 3 letniej praktyce w zawodzie co prawda nie pracowałem jeszcze za granicami naszego państwa ale jestem bardzo zainteresowany wyjazdem do pracy właśnie do Norwegii a nawet zamieszkaniem tam na stałe...

Co prawda jerzyka nie znam a jedyny jakim się posługiwałem to ENG ale z chęcią podjąłbym sie nauki tego języka

Chciałem sie spytać czy z praca dla kucharza jest tam trudno ? jaka jest płaca na tym stanowisku i czy da sie z tego żyć w miarę godnie..
Jak wyglądają sprawy papierkowe.. bo przecież przyjeżdżając tam nie będę ogarniał wszystkiego a przydało by sie wynająć mieszkanie, wiedzieć gdzie się opłaca rachunki itp.

Ogólnie mam wiele pytań, ale nie będę sie rozpisywał i wgłębiał zależy mi na odpowiedziach na tematy ogólne które pomogą w życiu codziennym tam..

I jeszcze jedno pytanie. niedługo skończę 20 lat czy jesli wziął bym sie teraz za naukę języka to miało by to jakiś sens i czy start z mojej pozycji jest dobra lokat jesli chce tam mieszkać na stałe?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(fullcasco)
Wiking
norweski podstawa ,sa kursy w Krakowie i Wroclawiu poszukaj
szukaja kucharzy
www.nav.no
polecam na poczatek posrednika
adecco zalatwi masz kurs jezyka i mieszkanie i pozwolenie
zyje sie tu lepiej niz w PL
powodzenia

zacznij od czytania postow
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Wiking
no jeśli chodzi o kurs języka jestem z Kalisza wiec kursy daleko od miasta mnie nie interesują ale poszukam u siebie może cos wąchacze

a możesz coś powiedzieć o tych mieszkaniach i papierkowej robocie ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1