Witam serdecznie
Pilnie poszukuję jakiejkolwiek Pracy na terenie Norwegii. Nie znam języka norweskiego,ale chętnie i szybko się uczę. Z wykształcenia jestem technikiem mechanikiem o specjalności budowa maszyn,ale nie pracowałem w zawodzie. Wykonywałem przez ostatnie 7lat pracę jako strażnik więzienny,posiadam również wieloletnie doświadczenie w branży ochroniarskiej(posiadam wszelkie możliwe kwalifikacje w tym zawodzie). Angielski komunikatywny.
Mam Żonę i dziecko i pragnę w Norwegii osiąść na stałe.
Proszę_pomóżcie jeżeli macie możliwość.
Pozdrawiam wszystkich rodaków i proszę o jakąś wiadomość.
Adrian
AdrianMalinowski napisał: Witam serdecznie
Pilnie poszukuję jakiejkolwiek Pracy na terenie Norwegii. Nie znam języka norweskiego,ale chętnie i szybko się uczę. Z wykształcenia jestem technikiem mechanikiem o specjalności budowa maszyn,ale nie pracowałem w zawodzie. Wykonywałem przez ostatnie 7lat pracę jako strażnik więzienny,posiadam również wieloletnie doświadczenie w branży ochroniarskiej(posiadam wszelkie możliwe kwalifikacje w tym zawodzie). Angielski komunikatywny.
Mam Żonę i dziecko i pragnę w Norwegii osiąść na stałe.
Proszę_pomóżcie jeżeli macie możliwość.
Pozdrawiam wszystkich rodaków i proszę o jakąś wiadomość.
Adrian
Jedno zasadnicze pytanie dlaczego Norwegia?
I czy tylko ten kraj cię interesuje?
Propozycje pracy z naszej strony to znaczy ludzi mieszkających w Norwegii? Najprościej jest poszperać na forum i poczytać, a z drugiej strony tutaj wcale take wesoło z pracą nie jest, jak to polskie media obwieszczają.
Nie będę ukrywał,że przede wszystkim chodzi o zarobki...
ach znaczy sie lubisz duzo wydawac na mieszkanie 60%pensji
godzina pracy to 2 piwa ,albo jedna pizza,lub paczka fajek
lubisz placic za wizyte u lekarza ,za wjazd autem do miasta i za wyjazd
alkochol sprzedaja tylko do 18 :00
ale zarobisz duzo
mniej zarobisz w Dani,Niemczech Angli ale za to wiecej odlozysz
a i ci sie podoba wielkanoc na sankach ,bo tu tak zawsze