Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

PRACA NORWEGIA - Norwegia

Czytali temat:
(390 niezalogowanych)
3 Posty
Wiking
Witam

Mam 35l. z zawodu jestem czeladnikiem tapicerem w Polsce prowadzę własną działalność, moja zona jest mgr. farmacji mamy dwoje dzieci 6 i 2 lata. Od jakiegoś czasu planujemy z żona wyjazd do Norwegii w poszukiwaniu lepszego życia. Teraz zona jest w trzecim miesiącu ciąży więc pomyśleliśmy że to będzie dobry czas na podjęcie tej decyzji. Oboje znamy angielski zona dobrze ja trochę gorzej. Czy ktoś może nam powiedzieć czy ta sytuacja będzie dobra żeby zacząć tam żyć i pracować i jakie są związane z tym formalności odnośnie pracy i dzieci.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
AG35 napisał:
Witam

Mam 35l. z zawodu jestem czeladnikiem tapicerem w Polsce prowadzę własną działalność, moja zona jest mgr. farmacji mamy dwoje dzieci 6 i 2 lata. Od jakiegoś czasu planujemy z żona wyjazd do Norwegii w poszukiwaniu lepszego życia. Teraz zona jest w trzecim miesiącu ciąży więc pomyśleliśmy że to będzie dobry czas na podjęcie tej decyzji. Oboje znamy angielski zona dobrze ja trochę gorzej. Czy ktoś może nam powiedzieć czy ta sytuacja będzie dobra żeby zacząć tam żyć i pracować i jakie są związane z tym formalności odnośnie pracy i dzieci.

www.nyinorge.no/Documents/Ny%20i%20Norge...%20Norwegii_2013.pdf
Prosze to przejzec
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Wiking
Ok dzięki
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
590 Postów
Szymek Bednarski
(Simmon)
Wyjadacz
Czemu nie.
Znajdziesz pracę, wynajmiesz mieszkanie i możesz zaciągać do norwegi żonę i dzieci.
Formalności nie sa zbytnio skomplikowane, jesli będziesz tylko miał pracę.

Inna sprawa, że będzie ciężko na początku z dwojgiem dzieciaków i żoną w ciązy, ale zacząć trzeba.