Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Reklamacja telefonu - Norwegia

Czytali temat:
(371 niezalogowanych)
51 Postów

(Ola3108)
Nowicjusz
Witam. Orientuje sie ktos jak wyglada tutaj reklamacja telefonu ktory kupilam 3 dni temu na abonament? Jest mala wada na ekraniku i jest mozliwosc ze mi go wymienia na nowy?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
50 Postów

(Mmelisa)
Nowicjusz
Idziesz do sklepu z paragonem i zglaszasz reklamacje.. moze byc tak ze wysla tel do serwisu i bedziesz czekala od 4 do 6 tygodni...chyba ze wada nie do naprawienia to jest szansa na nowy tel.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
51 Postów

(Ola3108)
Nowicjusz
To chyba zrezygnuje z reklamowania....chociaz ten malenki defekt mnie denerwuje Wyglada to tak jakby zostal pod ekranikiem dotykowym pecherzyk powietrza...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
50 Postów

(Mmelisa)
Nowicjusz
Pojsc i sie zapytac nie zaszkodzi, bo udziela informacji na miejscu... wiem bo sama chodzilam z moim tel..nie wyslalam go bo ten okres czekania mnie przerazil... ale moj problem rozwiazal sie sam-po czasie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
51 Postów

(Ola3108)
Nowicjusz
Oki Dziekuje serdecznie za odpowiedz. Pozdrowionka.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
50 Postów

(Mmelisa)
Nowicjusz
Nie ma za co... jezeli to jest denerwujaca plamka i zauwazona dopiero w domu to bym sie upierala w sklepie ze mi sie nie podoba i chce wymiany telefonu, tym bardziej ze kupiony byl 3 dni temu...
Powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
51 Postów

(Ola3108)
Nowicjusz
Ok Jak coś zdziałam dam znać
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok