Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Przeprowadzka do Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
(696 niezalogowanych)
5 Postów
J. K. S.
(LukaBandita)
Wiking
Cześć.
Od jakiegoś czasu układam sobie plan 3-letni, którego finał będzie właśnie w Norwegii. Jestem kompletnie zielona i prosiłabym o jakieś wskazówki.
Przez 3 lata zamierzam nauczyć się języka i zdobyć technika fizjoterapeuty/ masażysty (plus kursy masażu).
Zaznaczę, że planuję wyjazd na stałe (sytuacja w Polsce coraz bardziej mnie dołuje a do Norwegii mam wielki sentyment-to jedyny kraj do jakiego chciałabym się przenieść).

I teraz kilka pytań.
Jak jest z pracą w tym zawodzie i czy w ogóle chętnie przyjmują polaków (czy technik + kursy wystarczy-na początek może być jako asystent- czy nie ma nawet szans)?
Jakie są zarobki ( i koszty "życia" w Norwegii )?
Jak ze znalezieniem mieszkanie (na początek raczej wynajem)?
Czy są potrzebne jakieś dodatkowe dokumenty jeśli chce się tam pracować

Jak na razie nawet nie mam pojęcia do jakiego miasta sie przenieś, chociaż to raczej będzie zależało od pracy.

Chciałabym wiedzieć absolutnie wszystko, każda wskazówka będzie pomocna.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1660 Postów
kryss d
(kryss)
Maniak
poszukaj w archiwum,bo codzien ktos o to pyta,i wszystkim sie juz dawno przejadlo opisywanie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
501 Postów

(Optimus)
Wyjadacz
LukaBandita napisał:
Cześć.
Od jakiegoś czasu układam sobie plan 3-letni, którego finał będzie właśnie w Norwegii. Jestem kompletnie zielona i prosiłabym o jakieś wskazówki.
Przez 3 lata zamierzam nauczyć się języka i zdobyć technika fizjoterapeuty/ masażysty (plus kursy masażu).
Zaznaczę, że planuję wyjazd na stałe (sytuacja w Polsce coraz bardziej mnie dołuje a do Norwegii mam wielki sentyment-to jedyny kraj do jakiego chciałabym się przenieść).