Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Poszukuję pracy/ nie za darmo - Norwegia

Czytali temat:
(596 niezalogowanych)
3 Posty
marek nowak
(mareknowak)
Wiking
Witam! Jestem studentem 5 roku studiów niestacjonarnych, poszukuję pracy, dam prowizję za znalezienie DOBREJ pracy na produkcji lub jakiejkolwiek innej, mam doświadczenie na pracy na produkcji, przy zbiorach w Niemczech, Holandii i Belgii przy pomidorach, drzewkach, pakowaniu mięsa i kurczaków. Jestem uczciwy i tego samego oczekuję, po prostu potrzebuję pomocy, oczywiście nie za darmo. Język angielski komunikatywny, prawo jazdy kategorii b . Oszustom dziękuje. Moje gg to 38491147
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
eee tam
w Norge to oni tu niczego nie zbierają
no może dolary za ropę i gaz
ale to chyba wszystko
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
marek nowak
(mareknowak)
Wiking
dziękuję również za takie odpowiedzi, tobie sie powiodło, gratulacje dla Ciebie, żart nie był ani smaczny ani śmieszny
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
185 Postów

(lena003)
Stały Bywalec
mareknowak napisał:
dziękuję również za takie odpowiedzi, tobie sie powiodło, gratulacje dla Ciebie, żart nie był ani smaczny ani śmieszny

markunowaku wiesz ,że na innym forum już byś odrazu został zbanowany???? nie oferuj kasy za pracę poprostu szukaj w ogłoszeniach jest tyle różnych agencji pracy ...wystarczy trochę poszperać w necie powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
w przemyśle drewnianym nie polecam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
marek nowak
(mareknowak)
Wiking