Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

system gazowy polski w norweskim aucie - Norwegia

Czytali temat:
(1282 niezalogowanych)
4 Posty

(arco)
Wiking
zamontowałem system gazowy w polsce.znajomi mówili że niema problemu z legalizacją gazu w norwegii.=dopisanie w dowód benzyna+gaz=kiedy pojechałem powiedzieli mi że musze zrobić przegląd w norwegii,w firmie co montuje gaz.za to w firmie powiedzieli że oni nie instalują tego typu instalacjii=stag 4,sekwncja=i nie mogą mi tego zrobić.
mam pytanie co mogę i jak to zrobić by to zalegalizować.
z góry dziękuje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2387 Postów
Sethur Asher
(Sethur)
Maniak
Przedstaw w Stanensvegvesen certyfikat TüV instalacji, najlepiej z lista modelowa. Jezeli nie otrzymasz go od dealera, u ktorego montowales gaz, zapytaj bezposrednio producenta.
Wazne takze, aby poszczegolne podzespoly posiadaly oznaczenie CE.
Jezeli instalacja nie posiada zadnego certyfikatu/ miedzynarodwego atestu, samochod nie przejdzie przegladu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty

(arco)
Wiking
dziękuje za informacje ,bo szczerze każdy mówi co innego.
jedni mówią że nie trzeba wbijać,inni robili tylko opłate 600 nok i im wbijali ,myśle zależy na kogo trafisz z norków.wiem napewno że ważą auto z pełnym bakiem paliwa i gazu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2387 Postów
Sethur Asher
(Sethur)
Maniak
Procedura jest w zasadzie taka sama w odniesieniu do jakichkolwiek pozafabrycznych modyfikacji. Jezeli cos jest dopuszczone do uzytku w UE, moze byc uzytkowane takze i tutaj. Niestety niemal zawsze trzeba przedstawic stosowna dokumentacje (oraz wypelnic wniosek).

Gazu nie legalizowalem, ale posrednio zajmuje sie modyfikacjami.. tylko idacymi w zupelnie odwrotnym kierunku.. Problem certyfikatow jest dosc skomplikowany, jezeli montuje sie czesci wykonane na zamowienie. Pomijam fakt, ze to kosztuje. TuV moze wykonac test homologacyjny niemal na wszystko.. za ''jedyne'' 5-25.000EUR...

Tutaj masz materialy homologacyjne do sciagniecia ze strony producenta:
www.ac.com.pl/en/doc/348/homologation

Przejrzalem tylko na szybko, nie doczytywalem sie.. nie widze dokumentacji butli.. jezeli nie znajdziesz wszystkiego w j. angielskim, napisz do producenta..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok