Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Największe miasta Norwegii nie radzą sobie z samochodami. Mogą stracić środki na ważne inwestycje - Norwegia

Czytali temat:
Myśliwy (609 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
prozyc
(prozyc)
Wiking
"Nie bedziesz mial niczego i bedziesz szczesliwy" samo sie nie zrobi, ciekawe kiedy bompenger dla rowerow...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:26  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Jossi
(Jossi)
Wiking
Z tym Stavanger to chyba jest na odwrót.Co z tego, że w samym Stavanger ograniczono wzrost samochodów, jak jest najazd do miasta każdego ranka ze wszystkich stron, z dalszych gmin. Bompenger, wieksza liczba kursów komunikacji miejskiej nie pomogły ograniczyc liczby samochodów, a wzrostowi liczby pasażerów nie ma się co dziwic, jak przez pół roku komunikacja była gratis.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:15  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Z Norwegii
(Z Norwegii)
Wiking
Stavanger w 2023 wprowadziło darmową komunikację miejską i stąd ten wynik. Szkoda, że już od nowa trzeba kupować bilety.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:16  
Odpowiedz   Cytuj
31 Postów
A G
(dron68)
Nowicjusz
Rowerzyści powinni płacić bompenger. Ścieżki rowerowe kosztują.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok