MyCall napisał:
Proszę o wiadomość na priv z nr telefonu, sprawdzę co się dzieje. Odkąd zmieniliśmy sieć na Netcom, większość klientów chwali sobie zasięg.
Nie wiem jak wasi klienci z Norwegii jako takiej, Ale to, co dzieje sie z waszym zasiegiem w Oslo to nie jest problem tylko katastrofa i DOSKONALE O TYM WIECIE. Z kim nie rozmawiam kazdy narzeka. Ja zastanawiam sie nad zmiana operatora pomimo ze mam u Was telefon od wielu lat tylko z jednego powodu, czyli katastrofalny zasieg. Mieszkam w Oslo, prawie w Centrum, na Bogstadveien i aby porozmawiac przez telefon musze podejsc do okna i przytulic sie nieomal twarza do szyby. Zaznaczam, iz jest to jedynie jedno okno, to od kuchni, przy wszystkich pozostalych oknach mam zasieg na poziomie od jedna kreska do kompletny brak zasiegu i zrywane polaczenia.
Telefon jest moim podstawowym narzedziem pracy. Po co mi telefon w MyCall skoro siedzac przy komputerze i nad papierzyskami moge go uzywac jedynie jako przycisk do papieru? I to w centrum miasta?