Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Od 1. lutego wzrosną ceny biletów okresowych oraz mandatów - Norwegia

Czytali temat:
(876 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Od 1. lutego wzrosną ceny biletów okresowych oraz mandatów
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
andrzej b
(endriu island)
Wiking
Szkoda ze nic nie mowia o kierowcach,ze musimy walczyc z opoznieniami ,bardzo niebezpieczna jazda przepelnionym autobusem i idiotami na drodze zarowno piesi jak i kierowcy ktorzy nie mysla wogule na drodze ,bilety podnosza a niech sie przyznaja jaka wtope zrobili z tramwajami i teraz wszyscy musza placic za to ,kupili zlom ktory sie nadaje tylko do kasacji i kosztuje ekstra setki milionow.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Dawid R
(BigDave)
Wiking
Wypowiedź na końcu artykułu jest bez sensu. Dlaczego niby środki transportu publicznego powinny być zawarte w podatku? Dlaczego wszyscy mieliby płacić za to, że część osób korzysta ze środków komunikacji publicznej? Chcecie jeździć, to płaćcie, a jeśli nie to proponuję rower albo motonogę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
82 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Jako kierowca autobusu wiem, że transport miejski nie jest dochodowy. Dotacje od gmin robią go dochodowym, a gmina ma kasę z podatków. Tak musi być. Państwo ma obowiązek zapewnienia sprawnego funkcjonowania transportu miejskiego, wykonują to gminy, powiaty w Polsce. Tu Komunie. Gdyby tak nie było to ludzie według prawa zakładali by samorządom sprawy o ogromne odszkodowania wypadku choroby, śmierci itd, bo ktoś nie musi mieć auta, lub kasyna taryfę, a do lekarza, szkoły itd musi dotrzec. Tak jest wszędzie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Mocarny Knur
(ulven82)
Wiking
Może by tak ci idioci z rutera przestali wyrzucać kasę na nietrafione inwestycje,, to wtedy nie trzeba by podnosić cen biletów? System biletowy Flexus to porażka na całej linii, zamiast jak w londynie połączyć funkcjonalność kart miejskich z kartami płatniczymi, to rozwija się bzdurne aplikacje typu Ruter Billett. Tramwaje z włoch to złom, autobusy na wodór z Rosenholm kosztują ok 12 mln. koron za sztukę + koszt utrzymania stacji napełniania wodorem.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok