Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Czy Polacy w Norwegii to hejterzy? - Norwegia

Czytali temat:
MIROSLAW SZYMANOWSKI Agata Dymna z s Mateusz Walkowiak LukaszC Ce M P (1818 niezalogowanych)
219 Postów

(lena1)
Stały Bywalec
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Czy Polacy w Norwegii to hejterzy?
To prawda, że jesteśmy często zazdrośni i złośliwi. To nasza brzydka przypadłość do której niechętnie się przyznajemy.
Co zaś do tej piosenki, ja osobiście zupełnie nie mam zdania, nie znam się na takiej muzyce, porównywanie jednak do disco polo np,bo i taką opinię czytałam, jest wg mnie niesprawiedliwe.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
409 Postów

(flink)
Wyjadacz
lena1 napisał:
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Czy Polacy w Norwegii to hejterzy?
To prawda, że jesteśmy często zazdrośni i złośliwi. To nasza brzydka przypadłość do której niechętnie się przyznajemy.
Co zaś do tej piosenki, ja osobiście zupełnie nie mam zdania, nie znam się na takiej muzyce, porównywanie jednak do disco polo np,bo i taką opinię czytałam, jest wg mnie niesprawiedliwe.



Wlasnie dopiero odsluchalem ta piosenke, nie wiedzialem o tej piosence wczesniej i nie mam czego zalowac Nie mam zamiaru byc zlosliwy i nie robie tego z zazdrosci, ale ta piosenka jest naprawde slaba, nie na rynek norweski napewno. Moze w Polsce ktos sie ta nuta moze zachwycic choc watpie, moze Kazahstan albo gdzies tam w okolicy. I w ogole poza tym ze video tanie i z banalnym przekazem to i sama sciezka dzwiekowa pozostawia wiele do zyczenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
kris dj krx
(kris_wro)
Wiking
Glos super Domi jak zawsze Piekna , tylko za duzo reklamy dawnej lebary
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Troche autotune slychac....