Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Oszustwo w autobusie jadącym na Rygge - Norwegia

Czytali temat:
Nikolai Stefani (613 niezalogowanych)
7 Postów
piotr paj
(engels)
Wiking
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Oszustwo w autobusie jadącym na Rygge
polaczkow zerujacych na ludzkiej krzywdzie poznasz wielu w kraju ktory dla niektorycz jest oaza spokoju duszy. pozdrowienia dla normalnych.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
piotr paj
(engels)
Wiking
posluchajcie- paktofoniki-ludzie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
ale to Polakow oszukali Norwedzy panie nienormalny
Unibuss Ekspress AS
Org nr: 985 194 521
Selskapsform: Aksjeselskap
Tidl. navn: Arctic Express AS
Daglig leder: Kjell Knarbakk
NACE-bransje: 49.391 Rutebiltransport utenfor by- og forstadsområde
bylo to wczoraj w mobilnej wersji portalu ale sie nie dalo otworzyc
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
engels napisał:
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Oszustwo w autobusie jadącym na Rygge
polaczkow zerujacych na ludzkiej krzywdzie poznasz wielu w kraju ktory dla niektorycz jest oaza spokoju duszy. pozdrowienia dla normalnych.




.... i pomogła redakcja MN ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
piotr z
(piotrsan)
Wiking
takie coś to nic - ja niestety naiwnie wierząc w uczciwość sprzedawców w Norwegii straciłem około 6000nok - po prostu nie wziołem pokwitowania zwrotu routera do net com za pierwszym razem i dostałem po pół roku rachunek z sergel za niepłacenie rachunków ( których nikt mi nigdy nie wysyłał ) i zerwano umowę nakładając karę - po interwencjach w odpowiednich instytucjach rozłożono ręce i kazano mi zapłacić i nie zawracać głowy. Za drugim razem sytuacja podobna - miły sprzedawca, dużo gadania i uśmiechów, sprzęt do testu na dzień czasu - niestety to nie było to co chciałem - zwrot - kaucja nigdy nie wróciła i zapomniano że widziano mnie w sklepie - oczywiście ponownie pokwitowania nie wziołem ponieważ myślałem że pierwszy przypadek to był wyjątek - teraz wydaje mi się że to reguła - zaoszczędzę teraz dużo pieniędzy kupując za granicą - nad drugą stratą nie płaczę za bardzo - chciałem kupić u nich dużo więcej i droższego sprzętu mimo że za granicą mogę mieć to taniej - chciałem na miejscu żeby w razie jak coś sklep był pod ręką - życzę im powodzenia - sklep to digital impuls w oslo
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(PiotrKobialka)
Wiking
Zrobic frajera w bambuko to sport narodowy Norwegow.
NIe ma nic przyjemniejszego niz pobic ich w ich wlasnej konkurencji.
Ale do tego trzeba przynajmniej kumac po norwesku i miec jaja....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
m m
(acideu)
Wiking
Tylko po co o tym cały artykuł, po pierwsze nie przyjołby tego biletu ... po drugie zgłosić całą sytuacje włascielowi firmy przewozowej, nie sądzę żeby to on kazał dzierać pracownikowi z skarbówką.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
168 Postów
Robert Niemiec
(robertoslo2)
Stały Bywalec
Mnie wyruchali z ubezpieczeniem telefonu wziolem w netcomie na abonament samsunga s3 gdy go zanioslem do reklamacji z powodu przestania dzialania okazalo sie ze ubezpieczenie obejmuje tylko iphony, do tego jeszcze musialem zaplacic 300 nok za wyslanie do serwisu
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
252 Posty

(d4acool)
Stały Bywalec
Norki SZYBKO się uczą od Polaczków,i nie ważne,że kierowca pojazdu był smagłym brunetem,czy też spasłym białasem z akcentem>>norek to norek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
280 Postów
NO NOK
(NOREK)
Stały Bywalec
A Karolek nie jest czasem od pirackich rozwozicieli rodaków?..
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok