Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

11
Oszustwo w autobusie jadącym na Rygge

 
 
Jeden z naszych czytelników zadzwonił w czwartek do redakcji MojejNorwegii, ponieważ padł ofiarą oszustwa ze strony kierowcy autobusu jadącego na lotnisko Rygge. Kierowca wydał pasażerom bilety datowane na 1.07.2013! Pan Karol, któremu sprzedano przeterminowane bilety powiedział, że „bardzo ważne jest to, że nie tylko Polacy są oszustami, ale i Polaków się często oszukuje”.



W czwartek pan Karol zadzwonił do redakcji MojejNorwegii, by przekazać nam informacje na temat nieuczciwego przewoźnika. Polak jechał na lotnisko Rygge, za bilet autobusowy zapłacił gotówką, jednak zamiast ważnego biletu, datowanego na 11.07.2013 otrzymał bilet 10 dni starszy! Czytelnik udokumentował oszustwo i wysłał nam zdjęcia:

„Witam to jest bilet zapłacony gotówką, dziś wyjazd z Oslo z bussterminal 11.07.13, kierowca go wyciągnął z pieniędzy, którymi wydawał resztę. Bardzo długo go szukał, widocznie 2 osoby idealnie mu pasowały.”

 

 

bilet.jpg


Kierowca autobusu pochodził spoza Europy, oto zdjęcie autobusu, którym pan Karol jechał na lotnisko:


autobus.jpg


 

 

Przysyłajcie nam dowody oszustw! Będziemy publikować podobne sprawy, chcemy pokazać, jak traktuje się Polaków w Norwegii. Czekamy na Wasze telefony i maile.




Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


hunter2525 napisał:
Kiero pewnie przez pomyłkę wydrukował bilet tego 01.07.2013 a że tego dnia już nie było osoby, której mógł dać bilet (może już nikt nie chciał kupić biletu tego dnia) to musiał ogarnąć temat. Kasa na pokrycie manka to pewnie z około 100nok czyli 200 w plecy. Jak ktoś daje bilet z pod lady to od razu wiadomo, że może być coś nie tak. Sam czasami się pomylę i tak robie ale od razu mówię, że bilet wydrukowany 2 przystanki temu i czy pasażer będzie się przesiadał (bilet ważny 45 min). Kierowca szukał osób, którym może wcisnąć bilet. Jeżeli w tej firmie kierowca jest jednocześnie konduktorem to zero stresu. Reasumując nie spisały was kanary to o co wielkie aj waj chyba, że musisz przedstawić komuś bilet z datą 11.07.2013 to trzeba było sapać przy wydawaniu biletu. Chyba, że to jakiś dorobkiewicz i wyciągnął bilet ze śmietnika lub z podłogi dnia 01.07.2013 i "sprzedał" 11.07.Codziennie jeden taki numer tj około 14 biletów i wychodzi 4200 .
Bardzo mądre , proste i klarowne , wytłumaczenie zaistniałej sytuacji .
---
Nie ma to jak , wytłumaczenie problemu , przez znawcę tematu z racji podobnej pracy i tychże zawirowań zawodowych .
---
Zawsze trzeba sprawdzać kupioną rzecz z krótkim okresem gwarancji , a do takich należy właśnie bilet .
---
Moim zdaniem , gość chciał zaistnieć chociażby na Tym Portalu i tyle .

NO NOK

15-07-2013 00:55

A Karolek nie jest czasem od pirackich rozwozicieli rodaków?..

Robert Niemiec

14-07-2013 22:08

Mnie wyruchali z ubezpieczeniem telefonu wziolem w netcomie na abonament samsunga s3 gdy go zanioslem do reklamacji z powodu przestania dzialania okazalo sie ze ubezpieczenie obejmuje tylko iphony, do tego jeszcze musialem zaplacic 300 nok za wyslanie do serwisu

m m

14-07-2013 21:59

Tylko po co o tym cały artykuł, po pierwsze nie przyjołby tego biletu ... po drugie zgłosić całą sytuacje włascielowi firmy przewozowej, nie sądzę żeby to on kazał dzierać pracownikowi z skarbówką.

piotr z

14-07-2013 13:43

takie coś to nic - ja niestety naiwnie wierząc w uczciwość sprzedawców w Norwegii straciłem około 6000nok - po prostu nie wziołem pokwitowania zwrotu routera do net com za pierwszym razem i dostałem po pół roku rachunek z sergel za niepłacenie rachunków ( których nikt mi nigdy nie wysyłał ) i zerwano umowę nakładając karę - po interwencjach w odpowiednich instytucjach rozłożono ręce i kazano mi zapłacić i nie zawracać głowy. Za drugim razem sytuacja podobna - miły sprzedawca, dużo gadania i uśmiechów, sprzęt do testu na dzień czasu - niestety to nie było to co chciałem - zwrot - kaucja nigdy nie wróciła i zapomniano że widziano mnie w sklepie - oczywiście ponownie pokwitowania nie wziołem ponieważ myślałem że pierwszy przypadek to był wyjątek - teraz wydaje mi się że to reguła - zaoszczędzę teraz dużo pieniędzy kupując za granicą - nad drugą stratą nie płaczę za bardzo - chciałem kupić u nich dużo więcej i droższego sprzętu mimo że za granicą mogę mieć to taniej - chciałem na miejscu żeby w razie jak coś sklep był pod ręką - życzę im powodzenia - sklep to digital impuls w oslo

iksiński igrek

14-07-2013 11:36

engels napisał:
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Oszustwo w autobusie jadącym na Rygge
polaczkow zerujacych na ludzkiej krzywdzie poznasz wielu w kraju ktory dla niektorycz jest oaza spokoju duszy. pozdrowienia dla normalnych.




.... i pomogła redakcja MN ?

pati muzia

14-07-2013 10:46

ale to Polakow oszukali Norwedzy panie nienormalny
Unibuss Ekspress AS
Org nr: 985 194 521
Selskapsform: Aksjeselskap
Tidl. navn: Arctic Express AS
Daglig leder: Kjell Knarbakk
NACE-bransje: 49.391 Rutebiltransport utenfor by- og forstadsområde
bylo to wczoraj w mobilnej wersji portalu ale sie nie dalo otworzyc

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok