Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Czytali temat:
Joanna Lewanda rapa72 (2099 niezalogowanych)
1 Post

(aniapodkopiak)
Wiking
Witam! Poszukuje pracy jako opiekunka do dziecka lub osoby starszej . Mam 24 lata znam jezyk angielski w stopniu komunikatywnym , obecie pracuje w banku jestem z wykształcenia ekonomicznego opiekowałam sie dziecmi w wieku od 2 do 7 lat.Jestem bardzo sumienną dojrzała i odpowiedzialną osoba. kontaka aniapodkopiak@gmail.com
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Nosal64)
Wiking
poszukuję pilnie pracę,znam się dobrze na pracach budowlanych proszę o kontakt 709 345 428
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Marcin nie powiem
(wolny1985)
Wiking
witam poszukuje pracy jako kierowca c +e uprawnienia adr posiadam uprawnienia na koparko ładowarki żurawia samojezdne do 35t wózki widłowe angielski komunikatywnie tel 92536114
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(S.Marek)
Wiking
Witam! Poszukuję pracy w budownictwie , prace budowlane karton-gips, szpachla , kafelki , malowanie , tapetowanie .Mam również duże doświadczenie w ochronie osób i mienia. Interesuje mnie znaczna ilość godzin pracy . Dyspozycja od 02.01.2012. m-ail slawomir.marek1971@wp.pl lub telefon 600106334
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Renata J
(renafia)
Wiking
Witam . Mam na imię Renata poszukuję pracy. Z wykształcenia jestem pielęgniarką. Posiadam duże doświadczenie w opiece nad pacjentem onkologicznym dzieci i dorosłych oraz chirurgii urazowej oraz w opiece nad dziećmi. Podjęłam naukę języka norweskiego. Przyjmę każdy rodzaj pracy. Proszę o kontakt 661384468 lub pajdo@wp.pl
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Paulina Jarząb
(tofi1989)
Wiking