pindol napisał:
Pudlo. W regulaminie FB nie ma zapisu ze na jakiekolwiek zdjecia zostaje udzielona licencja, staja sie ich wlasnoscia czy tez moga sobie nimi dysponowac jak im sie podoba nawet komercyjnie. Jesli chodzi Ci o wykorzystanie zdjec w dedykowanych reklamach to juz niestety jest wina uzytkownikow, w regulaminie jest to wyraznie opisane, na jakich zasadach to dziala i kazdy moze a nawet powinien ustawic sobie wlasna polityke prywatnosci jesli nie zyczy sobie tego. Nie ma zapisu twierdzacego ze kazde wrzucone zdjecie staje sie ich wlasnoscia, moga korzystac z niego jak tylko chca a w razie klopotow odpowiedzialnosc spada na autora.
Facebook nie daje aplikacjom innych firm ani sieciom reklamowym prawa do wykorzystywania imion, nazwisk i zdjęć użytkowników w reklamach. Jeśli w przyszłości zezwolimy na to, udostępnimy użytkownikom ustawienie prywatności kontrolujące wykorzystywanie ich informacji w ten sposób.
Może się zdarzyć, że w witrynach stron trzecich, w tym w reklamach, zobaczysz informacje o znajomych, jednakże będą one wyświetlane przez wtyczkę społecznościową Facebooka.
Ja bym bardzo chcial zeby taka bogata firma z jueseja, gdzie na punkcie prawa autorskiego maja fiola, wykorzystala sobie komercyjnie ktores z moich zdjec, to by bylo lepsze niz kumulacja w Viking Lotto.
Az dostaniesz + !!
Pudlo. W regulaminie FB nie ma zapisu ze na jakiekolwiek zdjecia zostaje udzielona licencja, staja sie ich wlasnoscia czy tez moga sobie nimi dysponowac jak im sie podoba nawet komercyjnie. Jesli chodzi Ci o wykorzystanie zdjec w dedykowanych reklamach to juz niestety jest wina uzytkownikow, w regulaminie jest to wyraznie opisane, na jakich zasadach to dziala i kazdy moze a nawet powinien ustawic sobie wlasna polityke prywatnosci jesli nie zyczy sobie tego. Nie ma zapisu twierdzacego ze kazde wrzucone zdjecie staje sie ich wlasnoscia, moga korzystac z niego jak tylko chca a w razie klopotow odpowiedzialnosc spada na autora.
Facebook nie daje aplikacjom innych firm ani sieciom reklamowym prawa do wykorzystywania imion, nazwisk i zdjęć użytkowników w reklamach. Jeśli w przyszłości zezwolimy na to, udostępnimy użytkownikom ustawienie prywatności kontrolujące wykorzystywanie ich informacji w ten sposób.
Może się zdarzyć, że w witrynach stron trzecich, w tym w reklamach, zobaczysz informacje o znajomych, jednakże będą one wyświetlane przez wtyczkę społecznościową Facebooka.
Ja bym bardzo chcial zeby taka bogata firma z jueseja, gdzie na punkcie prawa autorskiego maja fiola, wykorzystala sobie komercyjnie ktores z moich zdjec, to by bylo lepsze niz kumulacja w Viking Lotto.
Az dostaniesz + !!