Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

w trakcie rozwodu - Norwegia

Czytali temat:
(550 niezalogowanych)
3 Posty
Bozena Wasilewicz
(wasiliki)
Wiking
powiedzcie mi , czy bedąc w trakcie rozwodu mogę się ubiegać o zwrot podatku 12700 koron za "rozłąkę" , pracuję od 5 lat w Bergen, a mąż w Polsce przebywa z córką ( za 2 lata kończy średnią szkołę), nie mieszkamy razem , córka przyjeżdża do mnie , a jak mam urlop to w polsce przebywam u rodziców )
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Bozena Wasilewicz
(wasiliki)
Wiking
chodzi o to czy nie będę miała problemów, bo urząd w polsce wydał mi zaświadczenie o zameldowaniu ale bez męża i córki
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
132 Posty
Stały Bywalec
jesli macie wspolne zameldowanie z corka i mezem(jeszcze jestescie malzenstwem) i jestes w Polsce minimum 3 razy do rokku to mysle ,ze mozesz o taki zwrot sie ubiegac.Wlasciwie to nawet jesli po rozwodzie mieszkalabys w Polsce razem z corka pod wspolnym adresem to dalej mozesz ubiegac sie o rozlakowe jako matka samotnie wychowujaca dzieci i nawet mozesz starac sie o 2 klase podatkowa
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Bozena Wasilewicz
(wasiliki)
Wiking
tylko że mąż żąda część kwoty zwrotu za "rozłąkę" bo w przeciwnym razie zgłosi to do urzędu w norge, on chce mnie wymeldować ze stałego miejsca zamieszkania, nadmieniam że od roku z nim nie mieszkam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
132 Posty
Stały Bywalec
jesli bylas zameldowana w 2010 bo sadze ,ze o tym mowa to nie widze problemu.Fakty sa faktami i maz jesli Cie wymelduje to dopiero w tym roku.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
wasiliki napisał:
chodzi o to czy nie będę miała problemów, bo urząd w polsce wydał mi zaświadczenie o zameldowaniu ale bez męża i córki