Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Problem z Net Com-potrzebuje porady - Norwegia

Czytali temat:
krzysztof ............. Krystian G Rafal RAFAL Sylwia Zadara Kamil Bednarek (2430 niezalogowanych)
5 Postów
Katarzyna Poławska
(Kasiula 123)
Wiking
Witam Mam pytanie. Czy ktos z was mial moze problem z internetem w Net Com? Ja mam duzy poniewaz Net Com nie wysylal mi faktor po czym wyslal po paru miesiacach upomnienie i nakaz zaplaty a teraz teraz to sprawa poszla do firmy windykacyjnej. Ja wielokrotnie bylam w sklepie gdzie zakupilam neta i interweniowalam juz w pierwszysm miesiacu braku faktory ale oni mnie zbyli i kazali czekac ze niby wyslali faktory.Rowniez telefony,maile i listy ze skargami nic nie pomogly,nikt nie potrafi mi wytlumaczyc dlaczego nie otrzymywalam faktor i dlaczego nikt nie odpowiada na moje pytania i proby skontaktowania sie z nimi. Poprostu cisza. A firma windykacujna mnie nagabuje i wciaz wysyla coraz to wieksze sumy do zaplaty. Z nimi tez rozmawialam ale kazali rozmawiac z Net Com a Net Com kazal rozmawiac z firma. Juz nie wiem co robic i gdzie szukac pomocy. Przeciez nie moge placic za ich niekompetencje!! Prosze o jakies informacje jesli ktos wie co powinnam zrobic Dziekuje.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
mój kumpel ma problemy z net com .
nie znam dokładnie szczegółów ale po miesiącu przestał mu działać zgłaszał reklamacje i nie uznali bo dla nich jest wszystko OK . chciał rozwiązać umowę ale było to nie możliwe . w końcu zrezygnował z walki że zapłaci raty za ten rok który podpisał ale nie dawno dostał podwyższone raty tak że będzie go to kosztowało w sumie około 4000 NOK .
i teraz już nie wiem co zrobi
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
247 Postów
Stały Bywalec
Witam
jedyna metoda teraz to,prowadzic z nimi wojne tymi samymi metodMI tj.
-wykorzystać opcje potwierdzenia odbioru maila, -
-zachowac wszystkie maile w zostawionych na kompie (wysyłane i odbierane)
-niestety korespondencje listowna prowadzic przez prawnika(drogie), minimum notariusza
-żadac potwierdzenia pisemnego składanych wyjaśnień, oraz nazwiska osoby której sie te wyjaśnienia składa----oni strasznie sie boją odpowiedzialności osobistej
- zachowywać koperty z datą stempla i pisać date otrzymania

Jeśli zaczynając to wszystko nie robiłes tego to szanse wygranej raczej marne ale jeśli sie postawisz możesz ich próbowac zastraszyc w efekcie koszta zejda do kwoty,podstawowej plus cos (niewiele koszta korespondencji)
Pozdrawiam i życze powodzenia.Kanakk

ps .Przerobiłem to z nimi sam , zrezygnowałem przed czasem ,pan przyjął zgłoszenie telefonicznie, potem windykator, potem reklamcja i na koniec -wykupienie reszty abonamentu hurtem + 500 nok
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
1416 Postów

(Zuzu)
Maniak
Sklep który ci sprzedał usługę to nie NetCom i swoje już zarobili a pomagać tobie to by musieli za darmo, więc łatwiej było im cie zbyć i po problemie(gdyby cie powiedzieli że sama musisz dowiedzieć się u operatora co jest nie tak z fakturami może byś uniknęła takich problemów)
Kwotę którą masz od firmy windykacyjnej MUSISZ zapłacić(inaczej będą ci naliczali odsetki), a potem domagać się zwrotu tego co jest powyżej abonamentu.
Może dogadywać się z nimi przez e-mail jak ci napisał kanakk lub wysyłać pisma listem poleconym i zachowywać kopie tego co do nich wysyłasz, o ile wyrażają chęć współpracy. W ostateczności pozostaje prawnik tylko tutaj będziesz musiała udowodnić od kiedy informowałaś ich o tym że nie masz rachunków.
Ja miałem problem z NRK jak mi wysyłali rachunki za abonament telewizyjny(a nie miałem TV) , już za drugi rachunek był wysłany do nich e-mail(dostałem odp. że to ich błąd i mam nie płacić tego), potem za następny pismo i dalej nic(też odp. że ich wina i żeby nie płacić). W końcu też dostałem rachunek od komornika na
2 500NOK który trzeba było zapłacić ale cała korespondencja z NRK został przesłana do komornika i oddali mi wszystko do jednego ore.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Katarzyna Poławska
(Kasiula 123)
Wiking
Bardzo Wam dziekuje! Mam wszystkie papiery potwierdzajace moje starania od dluzszego czasu wiec bede dzialac!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
32 Posty
Nowicjusz
hej! ja mam internet z NetCom i nie dostaję faktur papierowych (pierwsza za podłączenie była papierowa), a tak to wystawiają mi faktury na stronie internetowej. Hasło i login przyszedł od nich w pierwszym liście na takiej żółtej kartce.
Trzyma kciuki za szybkie wyjaśnienie sprawy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(DVD)
Wiking
Kasiula 123 napisał:
Witam Mam pytanie. Czy ktos z was mial moze problem z internetem w Net Com? Ja mam duzy poniewaz Net Com nie wysylal mi faktor po czym wyslal po paru miesiacach upomnienie i nakaz zaplaty a teraz teraz to sprawa poszla do firmy windykacyjnej. Ja wielokrotnie bylam w sklepie gdzie zakupilam neta i interweniowalam juz w pierwszysm miesiacu braku faktory ale oni mnie zbyli i kazali czekac ze niby wyslali faktory.Rowniez telefony,maile i listy ze skargami nic nie pomogly,nikt nie potrafi mi wytlumaczyc dlaczego nie otrzymywalam faktor i dlaczego nikt nie odpowiada na moje pytania i proby skontaktowania sie z nimi. Poprostu cisza. A firma windykacujna mnie nagabuje i wciaz wysyla coraz to wieksze sumy do zaplaty. Z nimi tez rozmawialam ale kazali rozmawiac z Net Com a Net Com kazal rozmawiac z firma. Juz nie wiem co robic i gdzie szukac pomocy. Przeciez nie moge placic za ich niekompetencje!! Prosze o jakies informacje jesli ktos wie co powinnam zrobic Dziekuje.

Po pierwsze - jak widze, nie masz problemu z internetem, a problem z zaplata za usluge.
Po drugie nalezaloby przeczytac umowe swiadczenia uslugi, ktora otrzymalas w sklepie, czyli u dilera - byc moze sa tam jakies opcje, ktorych Ty nie doczytalas - np. ta, ze bedziesz otrzymywac faktury /tak jak mowi moj przedmowca/ droga elektroniczna na stronie Net Com. Moze byc tez kwestia, jaki adres podalas przy zakupie/.
Nalezaloby pytac Net-Com - gdzie, jak i kiedy wysylano Ci faktury. Sklep nie ma nic do tego.
Po trzecie i po prostu - nalezaloby Cie dokladnie wypytac, jak bylo od poczatku.
Tak tylko rzucam, bo, przepraszam, ale jest wiele niejasnosci w Twoim opisie sytuacji.
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Paweł Lipiński
(malylipa)
Wiking
Ja jestem z Bełchatowa i dziękuję za pozdrowienia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1416 Postów

(Zuzu)
Maniak
malylipa napisał:
Ja jestem z Bełchatowa i dziękuję za pozdrowienia.

Ja nie jestem z Bełachatowa ale mimo wszystko danke.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok