Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
reklama | kup tutaj »

chcialbym znalezc prace w Stavanger lub Sadnes - Norwegia

Czytali temat:
(924 niezalogowanych)
7 Postów
Jarosław Śmieja
(slowik86)
Wiking
Przylecialem do Stavanger do kuzyna w odwiedziny i spodobalo mi sie tutaj , jestem drugi dzien ale mysle zeby zaczac tutaj szukac pracy, czy ktos mi poradzi czy jest na to jakas szansa, w Polsce pracuje jako magazynier od pol roku , jestem po studiach wyzszych AWf, angielskie srednio zaawansowany, jednakze kazda praca fizyczna rowniez wchodzi w gre .. czekam na podpowiedzi i z gory dziekuje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1444 Posty

(Anna82)
Maniak
CV w reke i w Stavanger przy brygge jest mnustwo resturacji, zaczyna sie teraz sezon prac letnich wiec moze uda Ci sie cos znalezc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Jarosław Śmieja
(slowik86)
Wiking
myslalem tez o zlozeniu CV do biur posrednictwa w stavanger co o tym myslisz Aniu?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1444 Posty

(Anna82)
Maniak
Pchaj sie drzwiami i oknami. Jesli chodzi o biura posrednictwa pracy czesto wymagaja rejestracji swojego cv przez neta, mozesz zaniesc osobiscie ale wtedy nie masz pewnosci ze trafi do bazy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Jarosław Śmieja
(slowik86)
Wiking
czyli lepiej zarejestrowac cv prze internet do biur posrednictwa ok..jestem tu dopiero drugi dzien ale juz urzekla mnie Norwegia chcialbym tu zostac , ale pewnie bedzie ciezko
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
47 Postów

(Trollica)
Nowicjusz