Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Karol S Barbara Kopeć (1814 niezalogowanych)
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
pawel0381 napisał:
Bo po tym co piszesz to z Ciebie taki elektryk jak koziej dupy trąba...
Miłego dnia kolego
Pozdrawiam serdecznie

nie jestem elektrykiem.... nigdy nie pisalem ze jestem.... hydraulikowi kiedys byly potrzebne SEPy i tyle w temacie... mam znajomych elektrykow (kilku!!!!) ktorzy za swoje papierki dali ponad 20k... wazne rok... nastepne szkolenia i nowe "papierki" teraz oplaca im firma...
hmmm przepinaja w nocy bedac w koszu napiecie na przyklad na latarniach albo w trybie serwisowym jakies nocne wykopki..... i to czy na godzine czy z fastlønn to i tak bez znaczenia bo juz w okresie wakacji zaczynaja wchodzic na topskatt..... i zero stresow zwiazanych z prowadzeniem polsko-norweskiej firmy elektrycznej w NO....

dubaj i okolice..... bleeeeeee zerowe szanse emerytalne.. no i socjal lipny jesli nie zerowy bueheheh.... autostrada 6 pasow w dubaju i korek... wszedzie araby.... alkoholowe problemy muzulmanskiego kraju.... podroz do ojczyzny wlasciwie tylko samolotem... niektorzy sa wygodni....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Paweł Dudek
(pawel0381)
Wiking
No to ja już Cię w ogóle nie rozumiem. Wypowiadasz się w temacie a nie masz zielonego pojącia na ten temat. Samotny jesteś ? Nie masz z kim porozmawiać ?

A co do Dubaju to kolego też się nie wypowiadaj o tematach na których nie masz zielonego pojęcia... A powiedz mi jaka emerytura z ZEA ? Wiesz zastanawiam się coraz poważniej co Ty tutaj robisz..
Na szczęście takich nowobogackich Polaków tam nie spotyka się bo fuchę u szejka dostają nieliczni...