Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Trondheim - udzielę korepetycji z norweskiego - Norwegia

Czytali temat:
Urszula Kołodziejska Łukasz Ch (1730 niezalogowanych)
1 Post

(mofika)
Wiking
Jestem studentką filologii norweskiej, w przyszłym tygodniu przyjeżdżam do Trondheim na roczne stypendium. Oferuję naukę norweskiego na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Kuba Chamim
(KUBAAFG_Trondheim)
Wiking
Mofika jestem zainteresowany naukajestem w trondheim od miesiaca, mam juz prace ale pracuje tylko z norwegami i troche ciezko jest sie porozumiewac odezwij sie prosze na mojego maila kubaafg@gmail.com
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(musia)
Wiking
czesc Mofika mieszkam w trondheim i jestem zainteresowana twoimi korepetycjami, mozesz napisac mi na meila warunki korepetycji: mucha_anna@interia.pl , pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Monika S
(molia)
Wiking
gdzyby ktos nadal byl zainteresowany, prosze wyslac wiadomosc na ten profil - poprzedni z ktorego pisalam, jest nieaktualny
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty

(aldi79)
Wiking
czy poza trondheim,tez jest mozliwa korepetycja z norweskiego,na jakis warunkach,jestem zainteresowana
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Monika S
(molia)
Wiking
Niestety nie, prowadze korepetycje tylko w Trondheim. Nie zajmuje sie korepetycjami przez skypa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Monika S
(molia)
Wiking
Oferta nadal jest aktualna, gdyby ktoś był zainteresowany.
Dodatkowo od stycznia możliwe jest pobieranie lekcji online.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Wiking