Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca na czarno dla kobiet moje pytania - Norwegia

Czytali temat:
karolina treder Marcin M Pau La Marta Fiutek (1110 niezalogowanych)
3 Posty

(anniusia)
Wiking
Witajcie,

Wybieram się do Norwegii, chciałabym podjąć się jakieś pracy na czarno. Mam kilka pytań do osób które już w ten sposób pracowały/pracują, które przebywają w Norwegii i zdołają mi odpowiedzieć, gdyż to mój pierwszy taki wyjazd i jestem zupełnie zielona w tym temacie. Chętnie nawiąże nowe przyjaźnie, mogę również się spotkać na miejscu Oto moje pytania:
1. Czy w Norwegi jest praca dla kobiet chcących np. pracować na czarno np. jako sprzątaczka ?
2.Jak zabrać się za szukanie?
3.Myślałam o roznoszeniu ulotek do skrzynek. Czy to dobry pomysł?
3. Jakie były wasze początki?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1485 Postów
Darek ...
(ulv72)
Maniak
hej anniusia, postaraj sie pomyslec bardziej przyszlosciowo, nie ukierunkowywuj sie od razu na prace "na czarno" ... jesli juz faktycznie zamierzasz przyjechac tutaj, poszukaj w pierwszym rzedzie firm sprzatajacych i zapytaj tam o prace, byc moze dostaniesz oferte, nawet jesli nie na pelny etat to jednak legalna... jesli znasz przynajmniej jezyk angielski, to plus dla ciebie... szukaj i staraj sie i miej jeden cel ... praca ale legalna ... nie jest to teraz latwe ale jednak jest mozliwe... a zawsze jest to lepsze od jakiejkolwiek pracy na czarno

pozdrawiam i powodzenia zycze, d
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(anniusia)
Wiking
Dziękuje za odpowiedz, szukam czegokolwiek ale jak już wcześniej napisałam jestem w tym kompletnie zielona to moja pierwsza taka podróż, aktualnie rozglądam się po Internecie za wszystkim i za niczym...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
549 Postów
Grzegorz K
(Grzes203)
Wyjadacz