Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca - Norwegia

Czytali temat:
Emil Moderator (2394 niezalogowanych)
99 Postów
Dawid Kulas
(Dzidek95)
Początkujący
Kurde poszukuje pracy przez adecco ale nic z tego wysyłają z tego oddziału to tamtego i tak w kolko. Moze pracuje ktos gdzieś na produkcji i wie ze poszukuja ludzi do pracy to bede wdzięczny za info.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
590 Postów
Szymek Bednarski
(Simmon)
Wyjadacz
Ale co potrafisz napisz.
Czym się zajmujesz? W czym masz doświadczenie?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
99 Postów
Dawid Kulas
(Dzidek95)
Początkujący
Jestem hydraulikiem mam prawko na b mam kurs na wozek widlowy . Ale szukam czegos na stale jakas produkcja cos w produkcji nie mam zadnego doswiadczenia. Nie musze zarabiac kokosow tak zeby sie utrzymac i cos odlozyc
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
590 Postów
Szymek Bednarski
(Simmon)
Wyjadacz
Aaaa...to takiej pracy nie ma.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Sa Mi
(SaMi)
Wiking
A jaka praca jest ? Ja mam doświadczenie w budowlance oraz jako kierowca/ magazynier i poszukuję pracy w Norwegii .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
272 Posty
Tony Clifton
(tony)
Stały Bywalec
SaMi napisał:
A jaka praca jest ? Ja mam doświadczenie w budowlance oraz jako kierowca/ magazynier i poszukuję pracy w Norwegii .

no wlasnie i tu jest paranoja.... bo poszukujacy pracy twierdza ze nie ma pracy !!!!!

a Ci ktorzy pracuja mowia ze praca jest tylko tobie sie pracowac nie chce!!!

Ja sam sie w tym gubie, nie znajac cie moglbym bez skrupolow powiedziec ze tobie sie pracowac nie chce albo nie wiesz czego w zyciu chcesz.... ale nie powiem

Eeechh i tak tego pewnie nie zrozumiesz musialbys pomieszkac w tym kraju troche
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Sa Mi
(SaMi)
Wiking