Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Zwracam się z ogromną prośbą - Norwegia

Czytali temat:
cysiek33 (1172 niezalogowanych)
4 Posty
Martin dano
(bruklin)
Wiking
Zwracam sie z gromną prośbą. Z grubsza przedstawię moją sytuację. obecnie mieszkam we włoszech gdzie pracuję. niestety sytuacja życiowa rozdzieliła mnie z moja dziewczyna z ktora mam roczną coreczke. Dodam ze nie jest ona polka. niestety wyjechała do norwegii gdzie obecnie pracuje co prawda tylko niecałe 3 dni w tygodniu. córkie widziałem 2 razy od urodzenia niestety ,choc byłem kilkakrotnie w norwegii.
Bardzo zależy mi na znalezieniu jakielkowiek pracy w okolicach olso. Mam tu na wzgledzie wyłacznie moją corke , sami chyba rozumiecie. Z zawodu jestem lakiernikiem obecnie pracuje w salonie renault nissan. Posiadam uprawnienia na wozki widłowe . Pracowałem tez jako elektromechanik. Jeżeli ktokolwiek mogłby pomóc lub udzielić info na temat jakiejkolwiek pracy w oslo bylbym dozgonnie wdzieczny.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
166 Postów
robert ............
(browarek)
Stały Bywalec
wrzuc swoje CV www.nav.no
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
musisz strasznie tesknic za ta corka jak ja dwa razy widziales
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
148 Postów
Joanna Joanna
(LaToszka)
Stały Bywalec
jasta102 napisał:
musisz strasznie tesknic za ta corka jak ja dwa razy widziales

Pierwszy raz widzę pozytywny wpis uzytkownika Jasta102

Spokorniałeś na świeta wielkanocne?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
ga4 napisał:jasta102 napisał:musisz strasznie tesknic za ta corka jak ja dwa razy widziales
Pierwszy raz widzę pozytywny wpis uzytkownika Jasta102
Spokorniałeś na świeta wielkanocne?